משרד הפרסום בריקמן, ינהל את קמפיין הפרסום של המכביה ה-18. תקציב הפרסום של המכביה יעמוד על שני מיליון שקלים ופריסת המדיה תכלול - פרסום בעיתונים, קמפיין רדיו בקול ישראל, תשדירים בערוץ 1, שקופיות חסות בערוץ 2, באנרים אקטיביים באינטרנט, פרסום על-גבי שילוט חוצות ועל-גבי אוטובוסים של אגד תיור ונופש.
המכביה ה-18 תצא לדרך ב-13 ביולי בטקס הפתיחה באצטדיון רמת-גן במעמד נשיא המדינה וראש הממשלה ואורחים רבי מעלה מחו"ל. למכביה יגיעו אליה למעלה מ-5000 ספורטאים מחו"ל ועוד כ-2000 ישראלים שיהפכו אותה לאירוע הספורט השלישי בגודלו בעולם. במרכז המשחקים הפעם תתקיים גם לראשונה המכביה העממית, אשר תאפשר לכלל הציבור הישראלי לקחת בה חלק בספורט חופים ובמסע אופניים ענק.
הסלוגן המוביל בקמפיין המכביה הוא - לגעת ברגעים הגדולים. הקמפיין ייצא לדרך ב-10 ביוני ויימשך עד לפתיחת המשחקים.
משרד הפרסום בריקמן הוא בבעלותם של גדעון וטל בריקמן. המשרד מעסיק כ-30 עובדים ובין תקציבי הפרסום שלו נמצאים: שופרסל, צומת ספרים, קמור רכב B.M.W באדגט, סימנס, דנקנר השקעות, פומה, קלאב הוטל, קניון 7 הכוכבים, ספארי, שגריר פויינטר, יורוקם תקשורת ועוד.