X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם משרד החוץ אגף קשרי תרבות ומדע
▪  ▪  ▪
כמויות [צילום: גדי דגון]

הודות לשיתוף פעולה יוצא דופן בין משרד החוץ, אגף קשרי תרבות ומדע עם אנשי עסקים מהארץ והעולם, אנסמבל בת-שבע יופיע עם 'כמויות' ברואנדה. משרד החוץ הישראלי ותורמים מישראל, ארה"ב, אירופה ואפריקה איפשרו את מימוש היוזמה המיוחדת.
אנסמבל בת שבע תמריא השבוע (18.6.09) לרואנדה, להופיע עם המופע "כמויות" בחגיגות הפתיחה של כפר הנוער Youth Village Agahozo-Shalom.
הכפר מבוסס על הניסיון הישראלי הנרכש בתחום עליות הנוער וכפרי הנוער. בביקורה בארץ, אן היימן נפגשה עם מנכ"ל כפר הנוער "ימין אורד" והחליטה כי ימין אורד ישמש דגם להקמת הכפר ברואנדה. מנכ"ל הכפר הוא ניר להב מישראל והוא מופעל על-ידי אנשי מקצוע ועמם מתנדבים רבים מישראל ומארה"ב. יוזמת המופע ומי שגייסה את המימון היא יהודית אשרף.
לפני ארבעה חודשים אוכלס הכפר על-ידי 190 בני הנוער הראשונים והוא עתיד לאכלס 500 בני נוער בגילאי 14 עד 18 אשר יחיו בו, ילמדו לימודי בגרות אמריקנים ויקבלו תוכניות העשרה רבות. מאז פתיחתו, מאות בני נוער רואנדים פנו בבקשה להתקבל אליו.
אנסמבל בת-שבע הוזמן להציג את 'כמויות' במעמד הפתיחה של הכפר שיתקיים ב-23.6.09 בנוכחות בני הנוער, אישים בכירים מרואנדה, אישים בכירים מן העולם כולו והתורמים האמריקנים.
עם קבלת ההזמנה, החליטה הנהלת בת שבע להיענות, להתנדב ולהתגייס ואף לאסוף את המשאבים הנחוצים למימושה. בעזרת משרד החוץ מחלקת קשתו"ם ותורמים נאסף הסכום הנחוץ.
ההתארגנות למופע ברואנדה כוללת גם הפקת התשתיות. בעזרת כוחות מקומיים ומתנדבים יבנו במקום מתחם המופע, הבמה וספסלי הישיבה. רצפת המחול ורוב ציוד הסאונד יובאו על-ידי האנסמבל מישראל.
רקדני האנסמבל ורקדן הלהקה לשעבר סטפן פרי יחיו בכפר במשך שבוע ימים ויקיימו דיאלוג אמנותי וחברתי עם בני הנוער. מתחם להקת בת-שבע בכפר יהיה פתוח לכולם ויתקיימו בו חזרות פתוחות, שיעורי תנועה משותפים של 'גאגא' וריקודים מסורתיים אפריקנים, מסיבות ריקודים, סדנאות די ג'יי, מפגשי אמנות בין תחומיים ועוד. אנסמבל בת-שבע אף יסייע לתלמידי הכפר להכין את קטע המחול שלהם לערב הפתיחה החגיגי.
נעמי פורטיס, מנכ"לית להקת בת שבע: 'כמויות' נבחרה למעמד הזה בשל תכונותיה יוצאות הדופן. זו יצירה שחוגגת את שמחת החיים ונוגעת בכל צופיה באשר הם - צעירים ומבוגרים, מנוסים ואף מתחילים. כמויות מוצגת בחלל גדול בו הקהל יושב עם המופיעים ומקיף אותם מארבע צדדים. הקסם נוצר מהקרבה המדהימה אל הרקדנים, מקשר העין, מן הריקוד המשותף עם הקהל, מזווית הצפייה המתעתעת ומשפע הדימויים והסיפורים שהמופע מציע. הרקדנים של כמויות מיצגים וירטואוזיות, הומור ונדיבות. המופע ברואנד'ה הוא הגשמת חזון עבורנו - מגיע לכל ילד בעולם לראות את 'כמויות'.

תאריך:  16/06/2009   |   עודכן:  16/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il