חברת בני פאוזי שמשום, יבואנית משקה האנרגיה BLU, יוצאת בקמפיין ענק למשקה אנרגיה BLU ולמשקה BLU CRANBERRY. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום סאמא, ימשך כחודש ימים.
הקמפיין מציג את BLU ואת BLU CRANBERRY - משקה BLU בטעם חמוציות ששיווקו בארץ החל בראשית חודש מאי.
הקמפיין יוצג בעיתונות, שלטי חוצות, אינטרנט, טלויזיה, פייסים ומסכים.
הקמפיין בטלויזיה מופיע בערוץ 24 והוא כולל שני סרטונים (ברצף אחד אחרי השני) ובמהלך חודש יולי יעלה גם בערוץ 2 ו-10, באינטרנט, הפרסום מופיע באתרים: וואלה, פייסבוק, לילה, מאקו, BIN, YNET, MSN,ONE והוא מציג את BLU ו-BLU CRANBERRY, בשילוב עם משחק אינטראקטיבי, בו המשחק צריך לקלוע בחמוציות וברגע שהצליח לקלוע את שלושתן בפחית BLU, הפחית נהפכת ל-BLU CRANBERRY.
סך-הכל עלות הקמפיין נאמדת ב-2.5 מיליון שקלים.
BLU הושק בישראל בדצמבר 2008 ומאז הוא נמצא בעלייה מתמדת בנתחי שוק. כיום המשקה עומד על נתח שוק של כ-35-30% לעומת XL אשר מחזיקים בנתח שוק מוערך של 45-50% על-פי דוחות של חברת סטורנקסט.
בנוסף, דוחות סטורנקסט מעידים כי יש מגמה ברורה ובולטת של גידול מתמיד של 4% לחודש במכירות BLU לעומת ירידה מתמדת של 2% במכירת XL.
בתחילת מאי 2009 החלה חברת בני פאוזי שמשום לייבא לישראל את BLU CRANBERRY משקה אנרגיה בטעם חמוציות, הזוכה אף הוא להצלחה רבה בקרב הקהלים.