013 נטוויז'ן עולה מחר, (ה', 1.7.09) בקמפיין חדש לקידום שירות הקו הביתי. הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 וכן באתרי אינטרנט מובילים תחת המסר "הקו הביתי של 013 נטוויז'ן: מדברים כמה שרוצים רק בשקל אחד ליום". הקמפיין בוצע על-ידי משרד הפרסום גיתם BBDO, עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת בכ-2.5 מיליון שקלים.
במסגרת הקמפיין מציעה החברה חבילה בלעדית - "שקל ליום" - חבילה ללא תשלום חודשי קבוע - "לא דיברת, לא שילמת". במסגרת החבילה הלקוח משלם שקל אחד בלבד ליום לשיחות ליעדים נייחים (כגון: בזק, הוט וכדומה) ללא דמי אחזקה חודשיים, ללא עלות חודשית קבועה, ללא התחייבות, כאשר משלמים שקל אחד רק עבור יום בו הלקוח מוציא שיחות, בימים בו הוא לא מדבר, הוא לא משלם כלל. מוגבל ל-3,000 דקות ליעדים נייחים בחודש.
בקמפיין ניתן לראות גבר היושב בסלון ומדבר אל המצלמה ומלין על כך שמאז השקת מסלול זה, אמא שלו לא מפסיקה להתקשר אליו כל היום.