ICQ ווואלה! משיקות היום (ב') בישראל את מסך ה-Zones - מסך הכניסה המופיע מיד עם ההתחברות לשירות ומציג תכנים מגוונים לצעירים בגילאי 13-24 דוגמת מוזיקה, סרטים, ספורט, סלבס ועוד. בכך מספקות החברות פלטפורמה ממוקדת בעלת אפשרויות מיתוג רבות ומוצרי פרסום שונים, לצד תכנים מתוך הערוצים הפופולריים ביותר בקרב צעירים באתר וואלה!.
מסך ה-Zones נפתח בכל פעם שהמשתמש מתחבר לשירות ICQ, ומכיל תכנים רבים המתעדכנים בתדירות גבוהה. מסך כניסה זה מספק חווית משתמש כוללת לבני הנוער באמצעות מגוון תכנים עשיר הכולל גם עידכונים על כל מה שחם ב”וואלה! “Zone ואף קישורים שימושיים למגוון שירותים כמו וואלה! דואר, הרשת החברתית מקושרים ועוד.
השקת מסך ה-Zones למשתמשי ICQ בישראל מגיעה לאחר הצלחת המוצר בגרמניה, שהתבטאה בעלייה תלולה במספר החשיפות ובעקבות כך בגידול תקציבי הפרסום במוצר זה. משתמשי ICQ בארץ מתחברים לשירות המסרים המידיים קרוב ל-700,000 פעמים ביום בממוצע, ונשארים מחוברים 5 שעות ביום בממוצע. נתונים אלו, ביחד עם מגוון מוצרי הפרסום המוצעים במסך ה-Zones מספקים חשיפה גבוהה לקהל צעיר וממוקד.
ערן גוטדנקר, מנהל מוצר ICQ בוואלה!: "יותר ויותר מפרסמים משריינים מיקומים קבועים באמצעות עסקות ארוכות טווח במסך הכניסה של ICQ, המשמש להם שער כניסה לעולם הצעירים. שורת המוצרים הפרסומיים החדשים במסך ה-Zones כוללת יותר אפשרויות פרסום עבורם, כמו לשונית פרימיום המוקדשת לתוכן שיווקי, אזורי תוכן קבועים ומגוון באנרים בצורות חדשניות".
מסך ה-Zones ישולב בכל גרסאות ICQ בישראל, כולל במוצר התקשורת המשותף, וואלה!icq , אשר הושק בקיץ שעבר. וואלה! icq מקודם ומופץ באמצעות אתר וואלה! וכולל מגוון רחב של תכונות ויישומים כדוגמת שליחת הודעות SMS חינם, שירות "עקוב אחרי" ישירות לסלולארי, גישה לתיבת הדואר בוואלה!, שירות מולטי צ'ט, משחקים "אחד על אחד" וגלריית אמוטיקונים עשירה. המוצר זכה להצלחה רבה ועד היום נעשו קרוב ל-100 אלף הורדות שלו מאתר וואלה!
לאחרונה, האריכו וואלה! ו-ICQ את הסכם שיתוף הפעולה, במסגרתו מופקדת וואלה! באופן בלעדי על תחום מכירת פרסום באמצעי המדיה של ICQ בישראל, הפצת מוצר התקשורת המשותף לחברות ושיתוף תכנים, לשנתיים נוספות.