X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המרכז ללימודים אקדמיים
▪  ▪  ▪

בית הספר לחינוך מזמין למפגש בנושא: הפרדוקס הכלכלי של החינוך, יום ד' 15.7.09, 16:25-14:15, מתחם מרגנית, אולם 203, קמפוס אור יהודה.
הנחייה: דר' חנה בר-ישי, סגן דקאן בית הספר לחינוך, המרכז ללימודים אקדמיים. קהל היעד: סטודנטים, חברי הסגל האקדמי, חברי הנהלה.
"הפורום לחקר מדיניות החינוך בישראל", מיסודו של בית הספר לחינוך, הוקם במטרה ליזום דיונים בנושאים חינוכיים מרכזיים. תוצרי הדיונים מכוונים לכתיבת ניירות עמדה, אשר יוגשו למקבלי ההחלטות במדינת ישראל. הדיון הראשון עסק בסוגיות מהותיות של הקוריקולום בחברה הישראלית, בהקשרו החינוכי, ומנקודת מבט אקדמית - פרקטית.
הדיון השני יעסוק במהות הקשר בין הוצאות לתוצאות בחינוך. קיימת הסכמה גורפת בקרב חוקרי חינוך שלא ניתן לבסס קשר ברור ושיטתי בין היקף התשומות לכמות ו/או איכות התפוקות במערכות חינוך. דווקא בשל כך מבקשות מערכות חינוך ברחבי העולם להגדיל את רמת היעילות של ניצול המשאבים הקיימים במערכת ולהדק את הקשר שבין תשומות החינוך למטרותיו. ובישראל? ניתוח תשומות-תפוקות מגלה מערכת חינוך בלתי אפשרית של סתירות ופרדוקסים. בישראל הוצאות החינוך גבוהות, אבל תלמידיה מקבלים מעט מאד משאבים, הכתות גדולות ועדיין יש הרבה מאד מורים, תקציביה גדולים, אבל שכר המורים נמוך, הישגי תלמידיה נמוכים, אבל דרוגה כמדינת הייטק גבוה, הישגי התלמידים בבגרויות עולים, אבל הפערים בהישגים בין השכבות השונות גדלים, שיוויוניות מהווה את אחת ממטרותיה, אבל הקצאת משאביה אינה פרוגרסיבית.

תאריך:  07/07/2009   |   עודכן:  07/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il