X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מדטרוניק
▪  ▪  ▪

חברת מדטרוניק, המובילה בישראל ובעולם בתחום הטכנולוגיות הרפואיות, תקיים באוגוסט 2009 בג'נבה, שוויץ, את אליפות משחקי גביע הנוער בכדורגל ה"ג'וניור קאפ 2009" לילדים ונוער המתמודדים עם סוכרת נעורים.
באירוע הספורטיבי ישתתפו מעל 170 ילדים ונוער, בנים ובנות בגילאי 18-6 מלמעלה מ-12 מדינות ברחבי אירופה, לרבות ישראל. התחרות מתקיימת זו השנה השלישית והשנה יתגייסו גם כוכבי כדורגל ידועים מנבחרת שוויץ.
מטרת האירוע הספורטיבי, הנערך ביוזמת ובתמיכת חברת מדטרוניק העולמית, יצרנית "פארדיים" משאבת אינסולין מתקדמת לקריאת סוכר רציפה, המשווקות בישראל על-ידי אגנטק ובשיתוף האגודה לסוכרת נעורים, להעלות מודעות למחלת הסוכרת ולאפשרות לקיום חיים פעילים וספורטיביים גם לאלו הלוקים בה הודות למכשור רפואי מתקדם. המארגנים מציעים לילדים ולהוריהם הזדמנות להעמיק את הידע בהתמודדות עם סוכרת, לחלוק חוויות וליהנות מהספורט.
התאומים, עומר ותומר אליהו ממודיעין (15), נבחרו לייצג את ישראל במשחקי ה"יורוקאפ 2008" לילדים ונוער סוכרתי. התאומים, עומר ותומר, חלקו הכל בחייהם, לרבות מחלת סוכרת נעורים, אלא שתומר חלה בגיל שנתיים ועשרה חודשים, ואילו עומר קיבל את המחלה "כמתנת בר מצווה מאוחרת" (13.5).
ורד אליהו, אם התאומים: "קיבלנו בהלם מוחלט את הבשורה שתומר חולה, הרופאים אמרו לי שהסיכוי הוא 50% שגם עומר יחלה. חיינו באופטימיות כל השנים, כי בפועל זה לא קרה. עד לפני שנה וחצי, גילינו בבדיקות הדם של עומר שאנו חיים בחלום רע". בניגוד למקרה הראשון עם תומר, שהגענו למיון וכמעט איבדנו את הילד, שהגיע לרמת סוכר של 1000 ולחמצת, הפעם היינו מנוסים, הכרנו כבר את המחלה, ועומר חובר תוך תקופה קצרה ביותר למשאבת אינסולין 'פארדיים' כמו אחיו. תומר שסבל מאירועי היפוגליקמיה, חובר לסנסור ואני רואה את היתרונות של חיי היום-יום עם משאבת אינסולין, המתריעה בלילה על ירידת סוכר חדה ובנוסף, מונעת ממני את הצורך להיות ערה בלילה ובשעות היום לרוץ כמה פעמים לבית הספר כשיש אירוע כזה. אני מקווה שגם עומר יוכל להתחבר לסנסור למרות שבמקרה שלו טכנולוגיה זו אינה כלולה בהתוויה שבסל, היות ומדובר במכשיר שהוא בפירוש מציל חיים".
"לתאומים, חובבי הכדורגל, תהיה זו הנסיעה השנייה בחייהם לחו"ל, לאחר טיול בר מצווה. למרות החששות שלי מפני נסיעה עם סוכרת וכל הציוד הנלווה שעליהם לקחת, המוטו שלי כאם הוא, לא לאפשר למחלה להגביל את הילדים בחיי היום -ום, או למנוע מהם חוויות, כמו לשאר בני נוער בגילם".
"טורניר זה מוכיח כי הסוכרת אינה עוצרת עיסוק בספורט, להיפך", מציין מייקל פונט, עוזר מאמן של נבחרת הכדורגל הלאומית של שוויץ. "פעילות גופנית מסייע להתעלות על המחלה ומעניקה אנרגיה חיובית".
אודות הג'וניור קאפ 2009: משחקי גביע הנוער - "גוניור קאפ" לסוכרתיים שמארגנת מדטרוניק העולמית, יתקיימו בג'נבה בהשתתפות 200 ילדים ונוער בגילאי 12-6 ונוער בגילאי 18-13 משמונה מדינות. האירוע ילווה בטקס פתיחה הכולל הצגת המשלחות במדי הנבחרת, שירת ההמנון והנפת דגלי המדינות, בנוכחות כוכבי כדורגל ידועים מאירופה התחרויות אשר יתקיימו במהלך כל היום יכללו מגוון ענפי ספורט החל מכדורגל, כדורסל וכלה בטניס. בין התחרויות תתקיימנה סדנאות סוכרת בנושא תזונה וספורט לסוכרתיים, שייט ומסיבת חוף.

תאריך:  08/07/2009   |   עודכן:  08/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il