X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מרכז רפואי וולפסון
▪  ▪  ▪
[צילום: ברק נונא]

הוקם פורום הורים, ידידי הפגייה במרכז הרפואי וולפסון, בתום מפגש מרגש של הורי פגים לדורותיהם שהתקיים בבית החולים, תחת הכותרת: "לתת את הנשמה ואת הלב", בסיועו של ד"ר דוד קהלת - מנהל הפגייה.
חברי הפורום יתמכו בהורים חדשים של פגים בעת האשפוז ולאחר השחרור, יעלו רעיונות בפני הצוות, יסייעו בהפעלת מיזמים חשובים וישמשו שגרירים של הפגייה.
הורים שהחזיקו בתמונות ילדיהם, עלו בזה אחר זה לבמה כדי לשתף את הנוכחים בחוויותיהם מתקופת האישפוז בפגייה: ענת - אמא לשתי פגות, הודתה לבתה הפגה הגדולה יותר שהפגינה אופי ונחישות והוכיחה שאפשר להתגבר על הכל ולד"ר קהלת שנתן את הלב והנשמה בלי לחכות לתודה והיה המלאך שלה. יוסי - אב לפג סיפר בקול חנוק מדמעות על הטיפולים הקשים שבנו עבר וביקש להודות לכל הצוות המקסים, עד אחרונת המנקות שתמכו ועזרו. פייגה - אם לתאומים פגים, אמרה כי הכל בידי הקדוש ברוך הוא וצוות הפגייה הוא השליח הנאמן שלו.
אלי בארי, יו"ר עמותת הידידים של המרכז הרפואי וולפסון, אמר שהוא עומד בפני ההורים נרעש ונרגש, כי גם בנו, שהוא כיום בעל משפחה, היה פג והוא זוכר את ההרגשה. בארי הסביר כי עמותת הידידים מלווה את הפגייה שנים רבות ומסייעת ברכישת ציוד ובהשתלמויות לצוות, עמד על הצטיינות המחלקה ולא שכח לציין כי לאחות האחראית, שזכתה לאחרונה בפרס מצויינות, קוראים - כמה מתאים - אושר! לדבריו הפגייה היא היהלום שבכתר בית החולים.
צילה וידברג, העובדת הסוציאלית של הפגייה, אמרה שהתרגשה לפגוש את ההורים של הפגים איתם עבר הצוות הרבה שעות אינטנסיביות. להורים רבים לידת פג היא מצב משברי, וגם אחרי שנים קשה לשכוח את הפחד הגדול לחיי הפג, את החשש להתחבר אליו פן לא ישרוד, ואת התחושה של חוסר שליטה במצב. לכן יש בפגייה עבור ההורים קבוצת תמיכה, חדר מנוחה, וסדנת שחרור להדרכתם. לא פעם הורי הפגים מרגישים כי רק אנשי הצוות המטפל והורים אחרים בפגייה יכולים להבין ללבם, ולכן מבקשים להפוך את ההורים "בוגרי הפגייה" לשותפים אקטיביים שיעזרו לחדשים.
ד"ר דוד קהלת, מנהל המחלקה אמר כי הוא רופא פגים קרוב ל-30 שנה, אך הוא עדיין מתרגש כל פעם מחדש מהמפגש עם ההורים, מהזכרונות שעולים במפגשים, מסיפוריהם על הפגים שגדלו להיות ילדים שהוריהם מתגאים בהם.
"דברים רבים השתנו בפגייה במשך השנים, אך לא רוח העשייה, הנחישות והמסירות של צוות הרופאים והאחיות" אמר. ד"ר קהלת ציין שהפגייה זכתה בתו תקן בינלאומי, המעיד כי המחלקה עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות הטיפול בתינוקות, הזכיר יישום תוכנית טיפולית ייחודית חדשנית המסייעת להתפתחות הפג, וציין כי הוא מוקיר את סיוע עמותת הידידים של וולפסון למחלקתו.
יעל אושר, אחות אחראית של הפגייה, הייתה גם היא נרגשת לפגוש את הורי הפגים בהם טיפלו. אושר עמדה על חשיבות הפיתוח של צוות אחיות מיומן שמסוגל להפעיל את הציוד המתוחכם ולתת יחס קשוב להורים, מנתה את שיטות הטיפול החדישות שהונהגו, דיברה על חשיבות שהיית ההורים ליד הפג בעת האישפוז, והסבירה כי תקופה זו יוצרת קשרים חמים ביחסי הורים-צוות.
ד"ר יצחק ברלוביץ, מנהל המרכז הרפואי וולפסון אמר: "לבית החולים יש במה להתגאות - צוות הפגייה הוא צוות מנצח שנותן הזדמנות להתחיל את החיים ברגל ימין. זהו צוות שעושה את עבודתו בשלמות, והאושר שנגרם להורים ניתן בזיעה ובמסירות של הצוות".

תאריך:  13/07/2009   |   עודכן:  13/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דפנה נבו
- הודעה מטעם המרכז הרפואי הלל יפה
גילה הלל
- הודעה מטעם חברת gittabags
אפרת אדיר
- הודעה מטעם ג'ירף תקשורת חזותית
יעל הלר
- הודעה מטעם ארגון חברים לרפואה
שרית ציטרין
- הודעה מטעם רשת דומו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il