אלספה, המותג המוביל את שוק תוספי אומגה 3 בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי בהשקעה של מיליון שקלים.
הקמפיין ממשיך בקו המיתוגי שליווה את אלספה עד-כה באמצעות הסלוגן "אומגה 3 זה אלספה". הפעם הקמפיין מתמקד במוצר חדש של אלספה - "מולטי אומגה" (מארז ייחודי שמכיל אומגה 3 ומולטי-ויטמין עם Q10).
את הקמפיין מלווה הסיסמה: "היום כבר כולם יודעים, אלספה- מומחים לאומגה 3, בגלל האיכות, המגוון והידע".
רונית קופל, מנהלת מותג אלספה: השפה השיווקית המזוהה עם אלספה ממשיכה גם בקמפיין החדש שמבוסס על דמויות הדגים ושאלות מומחים בנושא אומגה 3. הפעם בחרנו להדגיש את המוצר החדש והמשולב אלספה מולטי-אומגה ולשים את הדגש על חשיבות שילוב ויטמינים ואומגה 3 בתזונה המערבית.
אלספה מולטי אומגה הינו מוצר ייחודי וחדשני המשלב באריזה אחת את הרכיבים התזונתיים החיוניים לגוף להשלמה תזונתית מתקדמת, בשילוב רכיבים ייחודיים להעלאת רמות האנרגיה ולתמיכה בלב וכלי הדם וחומצות שומן אומגה 3.
מחקרים עדכניים מ-2008 מצביעים על כך שהשלמה תזונתית אופטימלית במאה ה-21 חייבת לכלול את כל הרכיבים החיוניים לגוף (ויטמינים, מינרלים ואומגה 3).
המותג אלספה תופס כיום יותר מ-50% משוק תוספי האומגה 3 בישראל.