X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם סימנס
▪  ▪  ▪

Simens mobile, חברת-בת של יצרנית מוצרי האלקטרוניקה הבין-לאומית סימנס, אשר מתמחה בפתרונות לתחום הטלפוניה הניידת, הטמיעה את ה- mySAP CRM, פתרון ניהול קשרי לקוחות של SAP.
הפתרון ישמש את סימנס בפעילויות שיווקיות בין-לאומי ובקמפיינים, תוך שהיא מתמקדת במשתמשי הקצה. באמצעות כלי הניתוח השיווקי ויכולות ניהול הקמפיינים של mySAP CRM, תוכל סימנס להגדיר בדיוק רב פלחי שוק, להרחיב אחיזתה בקרב משתמשי הקצה, ולהדק את שיתוף הפעולה עם שלוחותיה המקומיות ברחבי העולם.
היתרון הגדול של mySAP CRM עבור סימנס הוא ביכולת לספק פתרון אחיד לניהול קשרי לקוחות בשפות שונות כגון יוונית, סינית ויפנית, וללא תלות בחומרה או במערכת ההפעלה עליו מותקן הפתרון. נקודות המגע של סימנס עם לקוחותיה מתרחשת בערוצי השיווק והמכירה השונים, במוקדי שירות (Call centers) ובאמצעות האינטרנט. mySAP CRM משלב מידע אודות לקוחות סימנס מכל הערוצים הללו ויוצר תמונה רחבה על מגמות הצריכה של הלקוחות.
"כל הארגון שלנו מרוויח מפתרון אחיד ועולמי לניהול קשרי לקוחות, מכיוון שכל אחד יכול לגשת ליותר מידע אמין יותר אודות לקוחותינו והשווקים. לקוחותינו מרוויחים הצעות הנתפרות בדיוק על-פי צרכיהם, ובשפת האם שלהם" אומר קנת לינדסטרום, סמנכ"ל מידע בחברת סימנס מובייל. "בחרנו SAP בגלל יכולת השילוב הלא-מוגבלת שלה, המאפשרת לנו למנף את המערכות הקיימות ולספק לצוותי השיווק, המכירה ושירות הלקוחות ערכים מוספים".
SAP תציג במסגרת תערוכת CeBIT 2003 את פתרונותיה, שירותיה והטכנולוגיה שלה, כמו גם את שותפיה העסקיים מסדרי גודל, קטנים עד בינוניים (SMB). CeBIT 2003 תיערך בין התאריכים 12-19 למרץ, בהנובר, גרמניה.
SAP
SAP (NYSE:SAP) היא החברה המובילה לפתרונות תוכנה עסקיים. כיום ל-SAP יותר מ-60,100 התקנות תוכנה בלמעלה מ- 19,300 חברות המתפרסות על יותר מ-120 מדינות. ל- SAP חברות-בת בלמעלה מחמישים מדינות, והיא נסחרת בבורסות שונות בעולם, ביניהן NYSE והבורסה של פרנקפורט תחת הסמל SAP. באמצעות פלטפורמת mySAP Business Suite, אנשים בארגונים ברחבי העולם משפרים את יכולת ההתקשרות בינם לבין לקוחותיהם ושותפיהם העסקיים, מפשטים תהליכים ומשיגים יעילות מרבית בשרשרת האספקה, תוך קיצור זמן ההגעה לשוק, יצירת קשרים טובים יותר עם הלקוחות וגידול ארוך- טווח ברווחיות.
SAP בישראל:
SAP Manage לשעבר חברת מנהל. מפתחת, משווקת ותומכת במנהל טופ SAP Business One, הפתרון המוביל לניהול עסקי של SAP לשוק ה-SMB (חברות קטנות ובינוניות). החברה בישראל מהווה את מרכז התמיכה העולמי במוצר.
www.sapmanage.co.il
SAP Portals
SAP Portals מעצימה את שיתוף הפעולה והפעילות הנבונה של הארגון על-ידי איחוד יישומים, ושיתוף מידע ושירותים, לשם השגת יעילות רבה יותר ברמה הארגונית. תיק המוצרים של החברה כולל פורטלים ארגוניים, תבונה עסקית (Business Intelligence), הצעות תוכן ושירותים מתקדמים.
www.sapportals.com
SAP Labs
SAP Labs Israel הוא חלק מגוף הפיתוח הבין-לאומי של SAP, לפיתוח יישומים בתחום העסקים האלקטרוניים.
www.sap.com/company/saplabs/israel
Ness Technologies
נס טכנולוגיות (Ness Technologies) היא המשווקת הבלעדית של mySAP Business Suite ומוצרי SAP אחרים בישראל., נס טכנולוגיות (Ness Technologies), החברה הגדולה בישראל לשירותי טכנולוגיית מידע (IT), מעסיקה כיום כ- 2,600 עובדים בארץ ובחו"ל המתמחים בתחומי הפיתוח, הייעוץ, האינטגרציה והשיווק. היקף המכירות השנתי שלה הוא כ- 200 מיליון דולר.
www.sap.co.il

תאריך:  04/03/2003   |   עודכן:  04/03/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il