מוטו תקשורת, מובילת שוק המגזינים בישראל, בחרה ברשת סטימצקי להפצה בלעדית של מגזיני החברה, החל מחודש אוגוסט.
החברה חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת ההפצה סברור ירון בע"מ, במסגרתו יופצו 15 מהמגזינים שמוציאה מוטו תקשורת בלעדית ברשת חנויות סטימצקי. זאת בנוסף למערך המנויים הקבוע שמהווה את עיקר קוראי המגזינים. היקף המכירות המוערך לשנה הראשונה: כתשעה מיליון שקלים.
רחל זיו, משנה למנכ"ל קבוצת מוטו תקשורת, "רשת סטימצקי נבחרה על-ידי החברה מאחר והיא מייצגת את קהל הקוראים האיכותי המאפיין את קוראי המגזינים של החברה. בנוסף לכך, סקר שערכה החברה בקרב קוראיה העלה, כי רשת סטימצקי נתפסת בעיני הקוראים כנקודת מפגש מתאימה בין אוהבי הקריאה ומגזיני האיכות שמוציאה החברה. החל מחודש אוגוסט, יוכלו הקוראים שאינם מנויים למצוא את מגוון המגזינים בחנויות סטימצקי בכל הארץ".
מוטו תקשורת מוציאה 17 מגזינים שונים בתחומי ההורות, הרכב, אוכל, עיצוב, תיירות, רוחניות - הנמכרים בשיטת המנויים, וברשת סטימצקי.
בנוסף למגזינים מפעילה מוטו תקשורת את ifeel - פורטן לייף סטייל חדשני, שמרכז כתבות מעולמות תוכן שונים ובנוסף גם אתרים מובילים בתחום הרכב, אופנועים, אופנה ובעלי חיים: motocar ,motobike ,fnet ,mypet, החברה מובילה בארגון כינוסים מקצועיים והוצאת מגזיני חברות ומועדוני לקוחות.