המשרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' בלט השנה בטקס חלוקת האריה השואג בתחום יחסי הציבור לשנת 2008.
השנה, בפעם הראשונה, חילק האיגוד פרסים לקמפיין השנה והמשרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' קיבל את אריה הכסף בקטגוריה קמפיין השנה. את הפרס גרף המשרד עבור קמפיין של ארגון עזר מציון לאיסוף דגימות דם למאגר מח העצם הלאומי. הקמפיין שהתקיים לטובת הילדים עמית קדוש ודן נבו הביא לאיסוף שיא של 62,300 מבחנות ביום מבצע אחד. קמפיין זה זכה גם בפרס הקמפיין החברתי של השנה.
עוד זכה בן-חורין אלכסנדרוביץ' במקום השני בקטגורית שיווק עבור המכון הפסיכומטרי smart!. המכון, שהוקם לפני יותר משנתיים, הפך בפרק זמן מהיר לאחד מחמשת המכונים המובילים בישראל. הקמפיין שנערך עבור המכון דרש את שינוי חוקי הפסיכומטרי והפיכתם לשקופים והגונים עבור ציבור הצרכנים. כחלק מהצלחת הקמפיין חוקקה הכנסת את חוק הפסיכומטרי ששינה את כללי המשחק בענף.
טל אלכסנדרוביץ שגב, מנכ"ל בן-חורין אלכסנדרוביץ': "אנחנו גאים בעבודה האפקטיבית שנעשתה ובמיוחד על כך שהביאה לשינוי משמעותי בחברה הישראלית. הזוכים האמיתיים בפרסים אלו הינם 9 החולים שזכו לתרומת מח עצם באמצעות מבצע עזר מציון. כמו-כן קודמו זכויותיהם של צרכני ענף הפסיכומטרי שעד למהלך זה סבלו מענף שפגע בהם והתנהל בצורה לא שקופה ובעייתית".
משרד בן-חורין אלכסנדרוביץ' הוקם לפני כשנתיים ומספק שירותי ייעוץ אסטרטגי-תקשורתי, ניהול קמפיינים, דוברות ויחסי ציבור. המשרד מעניק ללקוח שירות אינטנסיבי וכולל אשר מסייע ללקוח להגשים מטרותיו - בתחום העסקי, הציבורי או הפוליטי.
בין לקוחות המשרד האוניברסיטה הפתוחה, בית ההשקעות סיגמא, ג'ונסון אנד ג'ונסון (יאנסן סילג), ארגון חבר, תרמוקיר, ארגון לתת, ארגון ער"ן, עזר מציון, המועצה לשלום וביטחון, ארגון אלמנות ויתומי צה"ל, מענקי מדינה ועוד.