X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
בת-אל בלן דוא"ל שטרן אריאלי יחסי ציבור
- הודעה מטעם אולדייז
▪  ▪  ▪
ריסנזון ושניידרובסקי [צילום: מייקל ברם]

אולדייז, מותג מגני התחתון הנמכר ביותר בישראל משיק בימים אלו קמפיין אינטרנטי חדש, ובחר בנציגת ישראל באולימפיאדה, אירה ריסנזון ובסטייליסט ליאון שניידרובסקי להוביל את קמפיין הפרסום.
מאולדייז נמסר כי "חיפשנו להביא את המותג שלנו לעולם עדכני וקצבי של fashion וסטייל.חיפשנו שילוב בין סטייליסט שקובע את הטרנדים, ויודע להתאים את לכל אחת את הסטייל שלה, לספורטאית צעירה, דינמית ובעלת ביטחון עצמי, המזוהה עם ערכי המותג. כפי שלכל אחת יש את הסטייל, הסגנון שלה, ההעדפות שלה והבחירות שהיא עושה, כך גם אולדייז מציעה מגוון רחב של מוצרים, המספקים את ההגנה והביטחון בהתאמה אישית".
במסגרת הקמפיין, יצטרכו הבנות לדרג את הסטייל והלבוש של סלבריטאים שונים ולתת טיפים של סטייליניג משלהן וכן להגיד מה גורם להן להרגיש במיטבן. ליאון יפנה שאלות אל הבנות, שיצטרכו לתת את המענה הטוב ביותר. הקמפיין יעלה במיני סייט שמוקם לצורך הקמפיין. הקמפיין יהיה משווק גם באמצעות באנרים באתרים שונים. הטיפ הטוב ביותר יזכה את המייעצת המאושרת ביום סטיילינג ושופינג עם ליאון ובמלתחה חדשה לגמרי!
גם בחורה אקטיבית, כריסנזון, תחפש מוצר אמין ויעיל. אם הוא עונה על צרכיה של ספורטאית, על אחת כמה וכמה הוא תואם את ציפיותיה של נערה עם שגרת יום פעילה פחות. ריסנזון סיפרה כי היא עצמה משתמשת במגוון מוצרי אולדייז ולכן שמחה להשתתף בקמפיין, במטרה להגביר את ההזדהות עם המותג ולחזק את הנאמנות הצרכנית.
הקמפיין צולם באמצעות משרד סאצ'י אנד סאצ'י אינטראקטיב ונבנה סביב דמויותיהם של ליאון ושל ריסנזון. www.4girls.co.il.

תאריך:  29/07/2009   |   עודכן:  29/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il