X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ ריאליטי
▪  ▪  ▪

ערוץ ריאליטי (ZoneReality) מכריז על חודש אוגוסט כחודש נשים. כל החודש, תוכניות המיועדות לנשים והעוסקות בנשים כמו: "מה כדאי לעשות?", "רעיה, אם וציידת ראשים", "נשים מאחורי הסורגים" ועוד.
"מה כדאי לעשות?"
ימים שני-שישי, החל מיום שני 3 באוגוסט, בשעה 13:15. כל אישה תוהה כיצד להגיב במצב מסוכן: בין אם מדובר בפלישה לבית, במצב חירום רפואי, או בקטסטרופה טבעית. "מה כדאי לעשות?" משחזרת סיפורי הישרדות אמיתיים של נשים שנקלעו למקום הלא נכון בזמן הלא נכון... החל מפשע, אסונות טבע, תאונות וכלה במצבי חירום רפואיים. מנחה את הסדרה: קנדיס דה לונג, סוכנת FBI עם ותק של 20 שנה.
"רעיה, אם וציידת ראשים"
ימי ראשון, החל מ-9 באוגוסט, בשעה 19:00 (שני פרקים ברצף). סנדרה סקוט - ציידת ראשים קשוחה - מצליחה בדרך כלשהי לאזן בין קריירה מחוספסת לבין היותה אם ורעיה מסורה. בשל היותה בלונדינית שופעת חזה, החזות שלה אינה טיפוסית לציידי ראשים והיא מתקשה להצדיק בפני אנשים את הקריירה שבחרה. בין אם היא עסוקה באפיית עוגת תפוחים למשפחתה או בהפגנת כישוריה כציידת ראשים בשטח אש, חייה של סנדרה רחוקים מלהיות משעממים!
בכורה: "נשים מאחורי הסורגים" - עונה 2
ימים שני-שישי, החל מיום שלישי 3 באוגוסט, בשעה 22:55. הסדרה "נשים מאחורי הסורגים" בוחנת את כל המניעים אשר הביאו נשים לבצע מעשי רצח. הסדרה מציגה את הרוצחות, משפחותיהן, החברים שלהן ומכרים נוספים.
"האלמנות השחורות"
יום שלישי, 11 באוגוסט, בשעה 08:40 ו-14:05. הסרט "האלמנות השחורות" מציג נשים, שבדומה לעכבישה המפורסמת, מנצלות את קסמן הנשי כדי לפתות גברים לבוא למיטתן ולמצוץ את לשד חייהם.
פטסי קנזיט - ב"מי אני?"
יום שבת, 29 באוגוסט, בשעה 14:10. השחקנית הבריטית פטסי קנזיט מגלה שה"כבשה השחורה" באילן היוחסין שלה הוא אביה. אביה המנוח של פטסי, ג'ימי קנזיט, היה פושע שנמצא בקשרים עם הגנגסטרים הכי ידועים לשמצה בשנות ה-60 של לונדון, אחד מהם, ראג'י קראי, הוא אפילו סנדקו הנוכחי של אחיה של פטסי, ג'יימי. פטסי מסכימה בפרק זה להיחשף לפרטים חדשים בעברה של אביה.
ערוץ ריאליטי משודר בישראל בהוט בערוץ 50 וביס אפיק 64. ערוץ ריאליטי מיוצג בישראל על-ידי חברת EllaComm בבעלות עמי אלה. כמו-כן החברה מייצגת ערוצים נוספים כגון הולמרק, אקסטרים, רומנטיקה, בלומברג ועוד.
ערוץ ריאליטי (Zone Reality) "בהשראה מהחיים", מציע לצופים ליהנות מדרמות שלקוחות מהחיים עצמם. הסדרות והסרטים בערוץ מתעדים את המציאות בעזרת מצלמה המצתוות למקום האירוע ובעזרת עדים המספרים את חוויותיהם. הערוץ משדר בעיקר תוכניות הקשורות לעולם המשטרה והחילוצים, הרפואה, בעלי חיים והעל-טבעי.
צ'לו זון (Chello Zone) היא חברת שידור והפצה בינלאומית של ערוצי טלוויזיה תמטיים, המגיעים ליותר מ-325 מיליון בתי אב ברחבי העולם. השילוב של סרטים הוליוודיים, סרטים בהפקות מקוריות, להיטים דוקומנטריים, דרמות ריאליטי בשידור חי ותוכניות לייף סטייל, צ'לו זון מציעה מגוון כה רחב של תכנים שמאפשר לכל אחד לראות בדיוק מה שהוא רוצה.
החברה מייצגת ערוצי טלוויזיה וגם בעלת ערוצים משלה ביניהם ערוץ רומנטיקה, ערוץ ריאליטי, ערוץ אקסטרים (הקיימים בארץ בהוט, ביס ובאורנג') ערוץ ZoneHorror (הקיים בפורטן של אורנג' בבלעדיות בישראל), ערוץ ג'ים ג'ם, ערוץ מוביל לילדים שמוצע כיום לפלטפורמות בישראל, ערוץ קלאב ערוץ הנשים והלייף סטייל ועוד.
EllaComm היא החברה המובילה בישראל בייצוג ערוצי טלוויזיה זרים בניהם ערוץ הולמרק, רומנטיקה, ריאליטי, אקסטרים, בלומברג ועוד. בנוסף החברה מייצגת גם תכנים כגון WWE,
Mo Media, סרטים, טלנובלות ועוד. לצד ייצוג תוכן זר החברה יוזמת ומובילה פרויקטים שונים ומגוונים בתחומי הטלוויזיה והניו מדיה. החברה מכילה גם מחלקת שיווק ויחסי ציבור המתמחה בתחום התקשורת וייצוג ערוצים.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il