X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת טכנולוגיות
▪  ▪  ▪

חברת המדיה קבוצת טכנולוגיות המוציאה לאור של ירחון טכנולוגיות, ויזמית כינוסים ותערוכות לתעשיית ההייטק הישראלית, תפרסם ב-10 לאוגוסט גיליון חגיגי במסגרתו יפורסמו נתוני סקר שוק הרכיבים הישראלי לשנת 2008-9.
בגיליון תחשוף טכנולוגיות לראשונה את תוצאות סקר שוק הרכיבים הישראלי ותציג את מדד צריכת הרכיבים של תעשיית ההייטק הישראלית בחלוקה לפי סוגי רכיבים (אקטיבים/ מיקרוגל/ פסיבים), כאשר מדד זה משמש כמראה למצבה של תעשיית ההייטק בארץ. כמו-כן, הגיליון יכיל כתבת רוחב על תעשיית ההייטק והאלקטרוניקה בישראל, נתוני יבוא וייצוא של מדינת ישראל - בשיתוף פעולה עם משרד התמ"ת וכן כתבות שיעסקו במצב שוק רכיבי אלקטרוניקה הישראלי וסיכום שנת 2008 מההיבט הכלכלי, כפי שמשתקף מתוצאות הסקר.
הגיליון יכלול סקירה של פאנל ייחודי בהשתתפות מנהלים בכירים ומקבלי החלטות מתעשיית ההייטק, ביניהם, אפי שגיא, בעלים של קבוצת ניסקו, דני קורן, מנכ"ל חברת ההפצה הבינלאומית Avnet, משה זכריה, מנהל הרכש של ענקית הייצור פלקסטרוניקס, ועוד. הגיליון יופץ לכ-10000 קוראים, ביניהם, מקבלי החלטות ומנהלים בכירים בעולם הטכנולוגיה הישראלי, וכן למנויי העיתון הקבועים.
דורית אלדובי-רופא, סמנכ"ל תוכן ופיתוח עיסקי קבוצת טכנולוגיות: "לאחר שנה מאתגרת בה התמודדה תעשיית ההייטק עם כוחות שוק אגרסיביים וירידה דרמטית בשער הדולר, נתוני הסקר ישקפו את הצריכה של תעשיית האלקטרוניקה הישראלית, ואף ישפכו אור על התפניות החלות בשוק כיום. פרסום הסקר השנתי הפך למדד משמעותי בקרב התעשיה הישראלית, והוא חלק מהתפקיד החשוב של קבוצת טכנולוגיות כחברת מדיה חדשנית ומובילה המרכזת, מנתחת ומספקת מידע לעשרות אלפי המהנדסים והשחקנים בשוק שמגלגל כמיליארד דולרים בשנה, ומוביל את הכלכלה הישראלית".
אודות סקר שוק הרכיבים
סקר שוק הרכיבים הישראלי של "טכנולוגיות" מתבסס על שאלונים המופצים בקרב מנהלי רכש וקניינים, אנשי הנדסה, עשרות נציגויות ומפיצים, לקוחות ויצרנים. מטרת סקר "טכנולוגיות" היא להציג תמונת מצב עדכנית של שוק הרכיבים המקומי ולספק באמצעותו מידע חשוב לקוראי העיתון אודות המגמות בשוק.

תאריך:  03/08/2009   |   עודכן:  03/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il