X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מותג האופנה twentyfourseven
▪  ▪  ▪
[צילום: אלון שפרנסקי]

מותג האופנה twentyfourseven בשיתוף מגזין GO לצעירות, מבית ידיעות אחרונות, משיק, זו העונה השניה ברציפות, את מגזין twentyfourseven לעונת סתיו חורף 2009-10. מדובר במגזין קונספט ייחודי שכולו 56 עמודים של אופנה ולייף-סטייל, המציע לקוראיו הצצה בלעדית לעולם האופנה בשילוב עולמות תוכן נוספים. המגזין יופץ באלפי עותקים למנויות מגזין Go ויחולק בחנויות הרשת. ניתן יהיה לקרוא את התכנים של המגזין גם באתר הבית של הרשת.
מגזין twentyfourseven הוא מגזין טרנדי אשר חושף את הסיפורים שמאחורי הקולקציה, לצד הפקות אופנה וכתבות התפורות למידותיהן של חובבות אופנה בנשמה. המגזין מדבר בשפה של הקולקציה של twentyfourseven לסתיו חורף 2009-10, על-פי הקונספט "הסיפור של הבגד", לפיו כל בגד, כל תיק, כל שרשרת או זוג נעליים טומנים בחובם סיפור שלם. סיפורים של אהבה, בגידה, שנאה, געגועים, הגשמות והצלחות לצד אכזבות וכישלונות, כולם מתחבאים להם בין קיפולי הבד, לצד כל כפתור ותפר. הקולקציה מאפשרת לכל אחת להיות מה שהיא רוצה להיות, כל יום וכל שעה, ללבוש את הסיפור שלה או של מישהו אחר.
הכתבות במגזין הקרוב יעזרו לקוראות להכין עצמן לחורף: רונקו, המעצב הראשי של המותג יחשוף את פרטי ה-must לחורף הקרוב. עוד במגזין: מדור טיפוח לחורף, מילון הוינטאג' השלם, הפקה שכולה מחווה לכוכבות העבר בסטיילינג, ראיונות עם סטייליסטים מובילים, סטודנטיות לעיצוב בשנקר מעצבות ועוד. הפקת אופנה וראיון עם יוצרות צעירות וייחודיות: הזמרת יעל קראוס, השחקנית והאמנית ניקול דיקסטרא והרכב הבנות "סנדי פנדי בן קיפוד".
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של Twentyfourseven: "יצירת המגזין היא חלק מהמענה השלם, המעודכן והחדשני אותו נותן המותג ללקוחותינו בנות דור ה-y. השקת המגזין היא עוד שלב ביצירת חוויית קניה ייחודית וכוללת ללקוחותינו". להערכתו יחולקו למעלה מ-50 אלף מגזינים בקרב קהל היעד.
מותג האופנה Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on lineבכל המתרחש. המותג הושק בתחילת 2007 בד-בבד נפתחו בארץ כ-16 סניפים חדשים.

תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il