מותג האופנה twentyfourseven בשיתוף מגזין GO לצעירות, מבית ידיעות אחרונות, משיק, זו העונה השניה ברציפות, את מגזין twentyfourseven לעונת סתיו חורף 2009-10. מדובר במגזין קונספט ייחודי שכולו 56 עמודים של אופנה ולייף-סטייל, המציע לקוראיו הצצה בלעדית לעולם האופנה בשילוב עולמות תוכן נוספים. המגזין יופץ באלפי עותקים למנויות מגזין Go ויחולק בחנויות הרשת. ניתן יהיה לקרוא את התכנים של המגזין גם באתר הבית של הרשת.
מגזין twentyfourseven הוא מגזין טרנדי אשר חושף את הסיפורים שמאחורי הקולקציה, לצד הפקות אופנה וכתבות התפורות למידותיהן של חובבות אופנה בנשמה. המגזין מדבר בשפה של הקולקציה של twentyfourseven לסתיו חורף 2009-10, על-פי הקונספט "הסיפור של הבגד", לפיו כל בגד, כל תיק, כל שרשרת או זוג נעליים טומנים בחובם סיפור שלם. סיפורים של אהבה, בגידה, שנאה, געגועים, הגשמות והצלחות לצד אכזבות וכישלונות, כולם מתחבאים להם בין קיפולי הבד, לצד כל כפתור ותפר. הקולקציה מאפשרת לכל אחת להיות מה שהיא רוצה להיות, כל יום וכל שעה, ללבוש את הסיפור שלה או של מישהו אחר.
הכתבות במגזין הקרוב יעזרו לקוראות להכין עצמן לחורף: רונקו, המעצב הראשי של המותג יחשוף את פרטי ה-must לחורף הקרוב. עוד במגזין: מדור טיפוח לחורף, מילון הוינטאג' השלם, הפקה שכולה מחווה לכוכבות העבר בסטיילינג, ראיונות עם סטייליסטים מובילים, סטודנטיות לעיצוב בשנקר מעצבות ועוד. הפקת אופנה וראיון עם יוצרות צעירות וייחודיות: הזמרת יעל קראוס, השחקנית והאמנית ניקול דיקסטרא והרכב הבנות "סנדי פנדי בן קיפוד".
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של Twentyfourseven: "יצירת המגזין היא חלק מהמענה השלם, המעודכן והחדשני אותו נותן המותג ללקוחותינו בנות דור ה-y. השקת המגזין היא עוד שלב ביצירת חוויית קניה ייחודית וכוללת ללקוחותינו". להערכתו יחולקו למעלה מ-50 אלף מגזינים בקרב קהל היעד.
מותג האופנה Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on lineבכל המתרחש. המותג הושק בתחילת 2007 בד-בבד נפתחו בארץ כ-16 סניפים חדשים.