X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪
ערן זרחוביץ [צילום: רונן טופלברג]

בזק עולה ביום חמישי הקרוב בקמפיין תחת הכותרת "הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק". מדובר בקמפיין שמטרתו להסביר ללקוחות כי, כאשר הם נמצאים בבית, זול יותר להתקשר מהטלפון הקווי. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי יכלול סדרת פרסומות בטלוויזיה וימשך כשלושה שבועות.
את הקמפיין מובילים ארבעה שחקנים, כאשר הם מגלמים את דמותם בסדרות פופולריות כמו, ניר לוי, המגלם את חפר מהסדרה "רמזור", עידן אלתרמן, המגלם את מיקי בסדרה "החיים זה לא הכל", ערן זרחוביץ, המגלם את ארז מ"מסודרים" ומרגלית מהמרוץ למיליון בתפקיד עצמה. כעבור שלושה שבועות תחליף בזק את סרטוני הפרסומת, בסרטוני חסות חדשים עם טקסטים הומוריסטיים ושחקנים שונים. סדרת הסרטונים החדשה תמשך כחודשיים.
הקמפיין מתאר ארבע סיטואציות שונות והומוריסטיות המותאמות לדמויות הטלוויזיוניות אותן מגלמים השחקנים, כאשר כל אחת מהדמויות נראית בכניסה לביתה, כאשר היא באמצע שיחת טלפון מהמכשיר הנייד, ובכניסה לבית היא אומרת, "הגעתי הביתה, אתקשר אליך מהבזק". לדוגמה, בסרטון של ניר לוי, הוא נראה נכנס לביתו ואומר, "הכרתי שוטרת, עם לוק לא חוקי. גיסנו, הגעתי הביתה, אני מתקשר אליך מהבזק".
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק: "מטרת הקמפיין היא להעביר לציבור את המסר כי מהבית מתקשרים מהטלפון הקווי וחוסכים. בזק בחרה להתחיל את פריסת הקמפיין בסדרת סרטונים עם דמויות מוכרות ואהודות במטרה לתפוס את תשומת לב הציבור ועל-ידי כך להעביר את המסר בעוצמה. לאחר תקופה של שלושה שבועות בהם ישודרו הסרטונים, תצא בזק בסדרת סרטוני חסות עם שחקנים פחות מוכרים, כאשר הדגש הוא על סיטואציות הומוריסטיות שיעבירו את המסר המרכזי של הקמפיין".

תאריך:  05/08/2009   |   עודכן:  05/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il