חברת התרופות והדרמו קוסמטיקה מדיליין יוצאת בקמפיין חדשני מסוגו למותג "קלירקס", ג'ל רפואי המיועד לטיפול בפצעי בגרות, באמצעות פרסום על קיר טיפוס בקריית אונו שיאפשר לאלפי בני נוער לטפס בחודש הקרוב על פרצוף ענק, מלא פצעי בגרות בדמות זיזי הטיפוס של הקיר.
הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והיקף ההשקעה בו נאמד ב-50,000 שקלים.
קיר הטיפוס הוא חלק מקמפיין פרסום רחב של המותג קלירקס שימשיך למודעות בעיתונות בהיקף השקעה כללי של 100,000 דולר.