רשת אופנת הגברים הבינלאומית celio יוצאת בקמפיין חדש תחת הכותרת "celio c'est chick" (סליו זה שיק).
הקמפיין החדש, יישא רוח בינלאומית ויציג את הערכים המרכזיים עליהם מושתת המותג: אופנת גברים מתוחכמת ומגוונת הנותנת מענה לכל דורש מתוך הבנת צרכיו של הגבר בהתנהלות היום-יומית, תוך שמירה על איכות המוצר ומחיר הוגן.
הקמפיין ישלב צילומי חוץ וצילומי פנים בלוקיישנים "אירופאים" באופיים ויעביר סיטואציות שונות מחיי היום-יום שידגישו את המגוון הרחב והמענה הכולל שמעניקה celio ללקוחותיה.
בקמפיין יושקעו כשני מיליון שקלים לשימושים שונים כגון קטלוגים, פוסטר מדיה, מודעות וקמפיין אינטרנטי.
גולן נהרדעא: "celio הינו מותג בעל ראייה אופנתית קוסמופוליטית, המשלבת אורבניות בניחוח צרפתי עם טרנדים עכשוויים. אני מאמין כי הקמפיין הנוכחי ידגיש את הייחודיות האיכותית של החברה".
שגיב שקד, מנכ"ל celio" :celio שומרת על ערכיה ומציגה לחורף הקרוב אופנת גברים בינלאומית העונה על צרכיו של הגבר וכוללת הלבשה עסקית לצד מענה יום-יומי, באיכות בלתי מתפשרת, במחירים הוגנים ובמגוון רחב ועדכני. בכוונתינו העונה להיצמד לקונספט הצרפתי, לעלות קמפיין תדמיתי ומכירתי המדגיש את המגוון הרחב וחזקותיה של celio תוך הקפדה על שמירת ערכי המותג. הקמפיין יכלול מספר דוגמנים בינלאומיים ברוח המותג. הקמפיין נעשה באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן & נהרדעא".