X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ציבלין תקשורת צעירים
▪  ▪  ▪

משרד הפרסום ציבלין תקשורת צעירים, מקבוצת אדלר חומסקי, ומיכל שרייבר הקימו חברה חדשה בשם Web Done, המתמחה בפרסום גרילה באינטרנט.
בראש החברה תעמוד מיכל שרייבר, אשר מתמחה בשיווק ותוכן ניו-מדיה מעל לעשור, בין היתר במסגרת עבודתה כמנכ"ל חברת התוכן הסלולרי Popcorn-Box וכמנהלת התוכן לצעירים בחברת אורנג'.
Web Done מתמחה במיצוב, מיתוג ופרסום לא קונבנציונלי באינטרנט, שלא בדרך המסורתית של "באנרים". על השירותים שהחברה תעניק ניתן למנות פרסום גרילה, פרסום ויראלי, קידום אתרים, פרסום חכם במנועי חיפוש, פעילות ברשתות חברתיות ובאתרי אינטרנט, מחקרים וניתוח הרגלי צריכת לקוחות ברשת ועוד. Web Done יודעת לבחון את צרכי הלקוח, לתרגם אותם לשפה שיווקית ולייצר לכל גוף את הקמפיין היצירתי הייחודי שרלוונטי לצרכים אלו ולערכי הלקוח.
"לאחר חודשים רבים של סקרים ומחקרי שוק web done יוצאת לדרכה החדשה, ואני שמחה להיות חלק מחברה חדשנית ויצירתית, אשר מציעה ללקוחותיה הבנה שיווקית ותוכנית מעמיקה", מסרה מיכל שרייבר, מנכ"ל ומבעלי Web Done.
"העובדה שהפרסום באינטרנט על צורותיו השונות מהווה כ-12% מעוגת הפרסום השנתית בישראל (כ-48 מיליון דולר הושקעו בפרסום באתרים גוגל ו-וואלה בלבד ברבע הראשון של שנת 2009), מעידה כי האינטרנט הפך למדיום קבוע בתמהיל הפרסום של מפרסמים רבים. יכולות הכימות והמדידה של המדיה האינטרנטית תאפשר לנו לעבוד בשקיפות מירבית עם הלקוח, ולהראות בצורה ברורה תוצאות פרקטיות של הגברת מכירות, שינוי עמדות ויצירת מודעות עמוקה למותג", הוסיפה מיכל שרייבר.
אורן ציבלין, מבעלי Web-Done, מסר: "מיכל שרייבר והחברה עצמה מביאים עמם דינמיות וקריאטיביות רבה אשר מאפשרים פניה לקהלים שונים ומגוונים, כולל מגזרים, גילאים ומגדרים שונים".

תאריך:  20/08/2009   |   עודכן:  20/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il