X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת BONITA
▪  ▪  ▪
[צילום: שי יחזקאל]

רשת הבוטיקים BONITA, בחרה בשלוש פרזנטוריות חדשות שיובילו את קמפיין החורף של החברה - הטופ מודל השוויצרית נאדין, המוכרת לנו בעיקר מהקמפיינים של ורסאצ'ה ולוריאל ומתצוגות המסלול של ויקטוריה סיקרט, תאיס הברזילאית האקזוטית שהובילה את תצוגת המסלול של ליין האופנה של ג'ניפר לופז ואת תצוגת המסלול של DKNY ולודה הישראלית המצליחה שכיכבה במגזין ווג האיטלקי והגרמני ומארי קלייר הצרפתי.
שלוש הפרזנטוריות החדשות של הרשת, מחליפות את השחקנית דניאלה וירצר, כוכבת הטלוויזיה ויקה פינקלשטיין והדוגמנית ליהי אלון. הפרזנטוריות החדשות יככבו בקמפיין טלוויזיה וחוצות של רשת האופנה BONITA לחורף 2010, תחת הסלוגן "I AM BONITA".
הקמפיין החדש יהיה בקונספט פאפארצי, שלמעשה יתבסס על סיטואציות של קניות, פינוק וטיפוח אישי. בקמפיין הפרזנטוריות יהיו בדמותן של סלבריטאיות ידועות ומסוקרות היטב במדורי הרכילות, הרגילות למעקב הפאפארצי אחריהן בסיטואציות שונות בחיי היומיום - בחנויות, במספרה, בסט הצילום, בבית הקפה ועוד. סכום ההשקעה הכולל בשלושתן עומד על 250,000 שקלים.
פרידה ראובני, בעלים ומעצבת ראשית בוניטה: "החלטנו להמשיך בכיוון של שלוש פרזנטוריות, כאשר כל אחת מייצגת מבחינתנו פן שונה באופייה וערכיה של הרשת. אנו מאמינים כי הפרזנטוריות החדשות וקונספט הקמפיין המקורי, בשילוב קולקציית חורף מעוצבת ומוצלחת במיוחד, יחשפו את הלקוחה לטרנדים ולאופנה הבינלאומית שנמצאת במרחק נגיעה מחו"ל ויחשפו אותנו לקהלים חדשים בשוק האופנה המקומי. הקטלוג וקונספט הקמפיין שמאופיין בסגנון ה'פאשן גלאם' יגרמו ללקוחה להזדהות עם הדמויות והקולקציה".
רשת BONITA נמנית על חמש חברות האופנה המובילות בישראל בתחום קו האופנה הצעיר. רשת BONITA הוקמה ב-1989 כרשת סיטונאית ונתנה מענה ל-400 נקודות מכירה. בעקבות שינויים בשוק קמעונאות האופנה החליטה החברה ב-1998 על שינוי אסטרטגיה והפכה מרשת סיטונאית לרשת קמעונאית, והקימה את רשת החנויות BONITA. הרשת מונה כיום 30 חנויות בקניונים מובילים ובמיקומים מרכזיים, והיא נמצאת בבעלות פרטית. תפיסת הרשת הינה תפיסה של רשת בוטיקים של מעצבת, פרידה ראובני עם כתב ואמירה אישיים. הרשת מייצרת מדי עונה אוספים קטנים המתחלפים ומתחדשים מידי שבועיים בסניפי הרשת. הקולקציות הן "כחול-לבן",מיוצרות בישראל, תוך הענקת אינטרפטציות מקוריות לטרנדים המתחלפים בעולם האופנה הבינלאומי.

תאריך:  25/08/2009   |   עודכן:  25/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il