X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קבוצת עמל
▪  ▪  ▪

בתי הספר התיכוניים המקיפים של רשת עמל בכל רחבי הארץ, הנתונים בפיקוח משרד החינוך, נמצאים בימים אלו בהליך מיצוב מחדש. ההליך כולל ארגון מחדש של מוסדות הרשת תחת קבוצת עמל. השינוי העיקרי הוא הסבתם של בתי הספר התיכונים המקיפים לבתי ספר רב תחומיים אשר ייקראו מעתה "בית הספר הרב תחומי - רשת תיכונים ומכללות מקבוצת עמל". שינוי זה מלווה בלוגו חדש לבתי הספר השייכים לקבוצה, וכן במסע פרסום נרחב באמצעי התקשורת השונים.
בנוסף לשינוי זה, במסגרת הליך המיצוב ייפתחו השנה שישה בתי ספר חדשים, ארבעה מהם בדימונה: בית הספר הרב תחומי ע"ש ליהמן, בית הספר הרב תחומי ע"ש זינמן, בית הספר הרב תחומי ע"ש אפלמן ובית הספר הרב תחומי אחווה. שניים אחרים הם בית הספר הרב תחומי "השלום" בחורה, ובית הספר הרב תחומי בערערה.
בסך-הכל ילמדו השנה בבתי הספר של קבוצת עמל כ-33,000 תלמידים לעומת 28,000 שלמדו בה שנה שעברה, תוספת משמעותית של כ-5,000 תלמידים. בהיבט הפדגוגי גובשו תוכניות העשרה והשתלמויות חדשות לתלמידים ולסגל המורים, ומושם דגש על חדשנות פדגוגית: מחקר ופיתוח בתחום החינוך, תוכניות לימוד ייחודיות ואמצעי הוראה מתקדמים לרבות שילוב של מערכות מתוקשבות במערך הלימודים.
לדברי מנכ"ל קבוצת עמל, רו"ח שמעון כהן, "המיתוג החדש של בתי הספר כ'רב תחומיים', נובע מהכרת הנהלת קבוצת עמל בכך שאנו חיים כיום בעולם המשתנה בקצב מהיר מאד, הדורש מדור התלמידים הנוכחי הפגנת יכולות רבות בעת ובעונה אחת כמו-גם ידע רב במקצועות חדשים. מכאן, שככל שיהיה בידי התלמיד מגוון רחב יותר של כלים ותחומי ידע, הוא יהיה יותר מעודכן ומוכן לעולם המשתנה של המחר. בתי הספר הרב תחומיים החדשים יענו על צורך זה, באמצעות המצע העשיר של מקצועות הלימוד הקיימים בהם, וכן יתרונותיה האחרים של הרשת: איכות המורים, יתרונות גודלה של רשת חינוך עצמאית גדולה, ועוד. עיקר השינוי טמון ביצירת תהליכים מבניים לשיפור 'המוצר' הפדגוגי אותו מעניקה הרשת לתלמידיה והעברת מסרים המייצגים נכונה את הרשת, על יכולותיה המגוונות. במקביל, יינקטו מהלכים להובלת הרשת לעבר יעדים חדשים, תוך שימור ערכי הליבה שלה".
הרעיון לבית ספר "רב תחומי" מתבסס על ערכים קיימים ברשת, שאותם יש כוונה למנף במסגרת המיצוב מחדש. תלמידי הרשת הם "רב תחומיים" - עוסקים במיזמים טכנולוגיים מתקדמים, מגלים מעורבות חברתית וקהילתית, נוטלים חלק בפרויקטים לאומיים, פעילים בנושא איכות הסביבה ומשתתפים במגוון רחב של פעילויות בתחומים אחרים, לרבות אמנות, ספורט ויזמות עסקית. בקבוצת עמל מתקיימות תוכניות לימוד מעודכנות וגמישות התואמות את ההתפתחויות האקדמיות והמקצועיות בכל תחום. בתי הספר ברשת מתמקדים בנושאים הבאים: טיפוח ערכים וקידום מיזמים מכווני תרבות בעלי תרומה לקהילה, לימוד מעשי הכולל פרויקטים ברמה אקדמית לרבות במקצועות הטכנולוגיים ובשפה האנגלית, שיתוף פעולה של בתי הספר עם אקדמיות ומכוני מחקר מהשורה הראשונה, התאמה פדגוגית לפוטנציאל התלמיד, תוכניות העשרה.

תאריך:  30/08/2009   |   עודכן:  30/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il