X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם התאחדות התעשיינים
▪  ▪  ▪

33 חברות בתחום האריזה, התחרו ביניהן לאחרונה בתחום האריזה "כוכב ישראל 2009". התחרות נערכה מטעם מכון האריזה והעיצוב הישראלי בהתאחדות התעשיינים בראשותו של דורון קמפלר - יו"ר המכון, ומנכ"ל כרמל מערכות מיכלים.
קמפלר מסר כי פדיון ענף האריזה בישראל, בחציון הראשון של שנת 2009, עמד על כ-497 מיליון דולר וצפוי בשנת 2009 כולה לתפוקה בהיקף כספי כ-1.05 מיליארד דולר, המהווים ירידה של 9% לעומת שנת 2008. בתוך כך, היקף היצוא של ענף האריזה הישראלי עומד על כ-242 מיליון דולר, המהווים ירידה של כ-15% לעומת שנת 2008. עם זאת, מניתוח נתוני היצוא עולה כי ישנה מגמה חיובית הניכרת בגידול של 13% ביצוא הרבעון השני של שנת 2009 לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
בנוסף מסר קמפלר, כי בחודשים ינואר-יולי 2009 השקיעו יצרני האריזות כ-150 מיליון שקלים בתכנון פיתוח ועיצוב כ-700 אריזות חדישות; למזון, טקסטיל, קוסמטיקה, הייטק, חקלאות ומוצרי תעשיה.
תחרות "כוכב ישראל" נערכת על-ידי מכון האריזה והעיצוב הישראלי בהתאחדות התעשיינים אחת לשנה, ומטרתה לעודד את ההשקעה בפיתוח מוצרים חדשים. השנה התחרו 33 חברות עם 80 מוצרים הכוללים את כל תחומי התעשיה.
יו"ר חבר השופטים, צבי ימיני, יו"ר ועדת העיצוב וחדשנות של התאחדות התעשיינים ויו"ר הידרו תעשיות, מסר כי הזוכים נקבעו על-פי אמות מידה של: שמירה על איכות הסביבה, התאמה למיחזור, שימור תכולת האריזה, התאמה למשלוח ביבשה, נוחות שימוש, מילוי, סגירה, פתיחה וסגירה חוזרת, מידע מספק, עיצוב גרפי, שימוש בחומרים, צימצום עלויות ומילוי דרישות החוק.
חבר השופטים הורכב מ-20 בעלי מקצוע מתחומים שונים: אקדמיה, תעשיה, שיווק, צרכנים ומעצבים.
במקום הראשון - זכתה חברת אקו פק - אשר פיתחה ועיצבה מגש המיועד לתוצרת חקלאית/מזון, המורכב ממסגרת קלת משקל ומשני שרוולי שתי וערב, כאשר כל המרכיבים ניתנים למחזור ומהווה חדשנות בתחום האריזה בסטנדרט בינלאומי. אריזת המגש של אקו פק מהווה פריצת דרך הן בשל יתרונותיה הכלכליים (עלות ייצור נמוכה, עמידות לאורך זמן), הן בשל יכולתה לייעל את תהליכי העבודה (קל משקל ונוח לשימוש) והן בשל יתרונותיה הסביבתיים (ניתנת למחזור, עשויה חומרים מתכלים, היגיינית וחסכונית במי שטיפה). במקום השני זכתה חברת עיצוב עיצוב - אשר עיצבה ערכת יצירה ומשחק לילדים בצורת תיבת נוח, תוך שהאריזה היא בעצם המשחק עצמו וניתנת להרכבה חוזרת ונשנית. גודל התיבה והחיות בתוכה עוצבו לאחר התייעצות עם אנשי דת, להתאמת הפורפורציות. במקום השלישי זכתה חברת צ.ל.פ - אשר פיתחה שקית המיועדת ליין הכוללת ידית הרמה מובנת וברז למזיגה. השקית מותאמת למקרר ובעלת חיי מדף ארוכים וחסם לאור ולחמצן, בשונה מבקבוק יין, שמרגע הפתיחה מתחיל להתחמצן.
הזוכים בתחרות יציגו את אריזותיהם בתחרות העולמית וורלדסטאר 2009 (WORLDSTAR), שתיערך בחודש נובמבר שבסרילנקה.
בנוסף, יציגו הזוכים את אריזותיהם בתערוכה הבינלאומית לפלסטיקה, גומי ואריזה "פלסטו ישפאק" שתתקיים זו השנה ה-12 בגני התערוכה בתל אביב בין התאריכים 9-7 בספטמבר 2009. בתערוכה ישתתפו כ-600 חברות מהארץ והעולם.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il