X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ניאופרם ישראל
▪  ▪  ▪

בימים האחרונים החל באזזז ברשת על תנועה חדשה - "התנועה לקידום המשחק המקדים", דף הבית של התנועה ובנות התנועה שהפגינו בשוק הכרמל קיבלו תשומת לב תקשורתית וכן ברשתות החברתיות. בתוך כ-24 שעות נכנסו אלפי גולשים לאתר, ומאות הצטרפו לדף התנועה בפייסבוק. המהלך היה יריית הפתיחה בקמפיין פרסום, שעולה באמצעות טוויסטד, לרגל השקת מוצר חדש של מותג דורקס, המשווק על-ידי ניאופרם: "דורקס פליי מסאז' 1 in 2", שהינו ג'ל עיסוי לכל הגוף, המשמש גם כחומר סיכוך.
התנועה היא המוטיב המרכזי בקמפיין שקורא לנשים ולגברים לעסוק במשחק מקדים תחת הסיסמא, 4play or 4get it! הקמפיין יכלול פרסום באתרי אינטרנט ובעיתונות וכן פעילות קידום מכירות לצירוף תומכות ותומכים לתנועה. בנוסף, תמשיך הפעילות ברשת הפייסבוק וכן פעילות מול בלוגרים מובילים.
התנועה לקידום המשחק המקדים אינה מפלה ופתוחה גם לגברים וגם לנשים - אתר האינטרנט של התנועה בכתובת www.durex4play.co.il ישלב שני חלקים: פנייה לנשים להצטרף למאבק, ופנייה לגברים לשפר את כישורי המסאז' והמשחק המקדים שלהם. מותג דורקס ישקיע בקמפיין כ-500,000 שקלים.
לדברי הראל בראודה, מנהל מותג דורקס בניאופרם ישראל: "התנועה לקידום המשחק המקדים משתלבת עם ערכי מותג דורקס הקורא לשיפור חיי המין, מגוון המוצרים לשיפור חווית המין של דורקס הוא הרחב מסוגו, וייחודו הוא בכך שהוא נמכר בנקודות מכירה כמו רשתות הפארם ולכן פונה לקהל רחב ומגוון ביותר".
"תפיסה צרכנית זו נובעת מתוך ההכרה כי מיניות טובה היא חלק מבריאות טובה ולכן מקומה יחד עם מוצרי צריכה אחרים. המוצרים מעוצבים באופן נעים ונוח ומשדרים סקסיות ושובבות ללא בוטות", הוא מוסיף.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il