בימים האחרונים החל באזזז ברשת על תנועה חדשה - "התנועה לקידום המשחק המקדים", דף הבית של התנועה ובנות התנועה שהפגינו בשוק הכרמל קיבלו תשומת לב תקשורתית וכן ברשתות החברתיות. בתוך כ-24 שעות נכנסו אלפי גולשים לאתר, ומאות הצטרפו לדף התנועה בפייסבוק. המהלך היה יריית הפתיחה בקמפיין פרסום, שעולה באמצעות טוויסטד, לרגל השקת מוצר חדש של מותג דורקס, המשווק על-ידי ניאופרם: "דורקס פליי מסאז' 1 in 2", שהינו ג'ל עיסוי לכל הגוף, המשמש גם כחומר סיכוך.
התנועה היא המוטיב המרכזי בקמפיין שקורא לנשים ולגברים לעסוק במשחק מקדים תחת הסיסמא, 4play or 4get it! הקמפיין יכלול פרסום באתרי אינטרנט ובעיתונות וכן פעילות קידום מכירות לצירוף תומכות ותומכים לתנועה. בנוסף, תמשיך הפעילות ברשת הפייסבוק וכן פעילות מול בלוגרים מובילים.
התנועה לקידום המשחק המקדים אינה מפלה ופתוחה גם לגברים וגם לנשים - אתר האינטרנט של התנועה בכתובת
www.durex4play.co.il ישלב שני חלקים: פנייה לנשים להצטרף למאבק, ופנייה לגברים לשפר את כישורי המסאז' והמשחק המקדים שלהם. מותג דורקס ישקיע בקמפיין כ-500,000 שקלים.
לדברי הראל בראודה, מנהל מותג דורקס בניאופרם ישראל: "התנועה לקידום המשחק המקדים משתלבת עם ערכי מותג דורקס הקורא לשיפור חיי המין, מגוון המוצרים לשיפור חווית המין של דורקס הוא הרחב מסוגו, וייחודו הוא בכך שהוא נמכר בנקודות מכירה כמו רשתות הפארם ולכן פונה לקהל רחב ומגוון ביותר".
"תפיסה צרכנית זו נובעת מתוך ההכרה כי מיניות טובה היא חלק מבריאות טובה ולכן מקומה יחד עם מוצרי צריכה אחרים. המוצרים מעוצבים באופן נעים ונוח ומשדרים סקסיות ושובבות ללא בוטות", הוא מוסיף.