X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בנק מזרחי-טפחות
▪  ▪  ▪

מזרחי-טפחות העניק את חסותו להצגת היצירות "אינסוף לאמנות" במסגרת חודש האמנות של שנת המאה. אינסוף לאמנות הינו מיזם אינטרנטי שהושק באוקטובר 2007 ומהווה חלל תצוגה וירטואלי ליוצרים בכל סוגי המדיה האמנותיים (ציור, צילום, וידיאו, פיסול, עיצוב) ליצור ולהעלות יצירות אמנות שדנות במושג "אינסוף". כעת, יזם הבנק, בשיתוף עם האוצרת קטי בר, מיצג וידיאו ענק במסגרתו יוקרנו עבודות "אינסוף לאומנות" על חזית בנין שמעוני-פינקלשטיין בשדרות רוטשילד 57 בתל אביב, בין ה-9 ל-16 בספטמבר. המיצג הינו חלק מחודש האמנות של שנת המאה לתל אביב.
עם השקתו של "אינסוף לאמנות" נקראו אמנים, יוצרים ומעצבים ליצור ולשלוח עבודות המגלמות את המושג והרעיון "אינסוף" בהיבט חזותי לאתר אינטרנט מיוחד שהוקם www.infinityart.co.il בחסות מזרחי-טפחות. כ-1800 אמנים ויוצרים נענו לאתגר והעלו לאתר כ-3000 עבודות אמנות וידיאו ארט, פיסול, עיצוב, ציור, צילום ומיקס מדיה. בין האמנים שהעלו עבודות לאתר: רן סלווין, דנה לוי, נטע גוב, דניאל מורגשטרן, מירה פרידמן, קארין בר, פיליפ רנצר, כילי קורן, עידו איז'ק, אריאל צחור, דן רייזנר, ערן מנור, טל גור, מורן שוב. אתר INFINITY ART מכנס בתוכו כיום את אוסף העבודות הגדול ביותר בעולם הווירטואלי. עד כה נספרו באתר כמיליון וחצי צפיות מבוקרות.
קטי בר, אצרה מודל אמנותי המבוסס על מודלים קיימים באינטרנט, בהשראת הרשתות החברתיות הפופולריות. המיזם מאפשר לכל אדם להעלות עבודת אומנות בכל מדיום בנושא האינסוף, כך שיוצגו בפני הגולשים מגוון רחב של יצירות בנושא "האינסוף" ומהן תתהווה למעשה תערוכה אינטראקטיבית אינטרנטית האוצרת בתוכה את מאגר אינסופי של יצירות אמנות ישראלית בנושא "האינסוף".
נעמה גת סמנכ"ל השיווק של הבנק מסרה, כי "אנחנו שמחים להמשיך ולהרחיב את מיזם האומנות, שבמסגרתו לאמנים, מכל גווני הקשת, ניתנת האפשרות ליצור ולהציג את יצירותיהם. הקרנת היצירות בשדרות רוטשילד הינה הזדמנות פז לאמנים הרבים שהעלו את יצירותיהם באתר האוסף הווירטואלי 'אינסוף לאמנות' להיחשף לקהל הרחב, ולחלוק עימו את תפיסתם החזותית למושג אינסוף, במסגרת חודש האמנות בתל אביב".

תאריך:  06/09/2009   |   עודכן:  06/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il