X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת איל"ן
▪  ▪  ▪

כחלק מדרישות הרגולטור, עסוקה עמותת איל"ן, מזה ארבע שנים, במיחשוב הסניפים, המוסדות, הגופים והפעילויות המגוונות שמרכיבות אותה. איל"ן בחרה בקבוצת מיחשוב להוביל את תהליך המיחשוב שלה ומאז מפתחת קבוצת מיחשוב עבורה שורה ארוכה של מערכות ייעודיות, בהתאמה מלאה לצרכים ולמאפיינים של כל פעילות.
בין המערכות שפיתחה קבוצת מיחשוב והטמיעה באיל"ן: מערכת Profit ERP האמונה על ניהול כל תקציב איל"ן בארץ וכוללת חישוב של מאזן מאוחד לעמותה כולה, מערכת ממוחשבת לניהול המתנדבים ואיסוף התרומות, מערכת לניהול מפעל הייצור המוגן הכוללת מרכיבים כמו רכש, מלאי, לוגיסטיקה ופיננסים. מערכת לניהול מרכזי ספורט ברמת גן ובקרית חיים, כולל ניהול מנויים ומבקרים מזדמנים, מערכת לאיסוף שעות ושכר וניהול נוכחות עובדים, מערכת לניהול תיקים רפואיים של כל החוסים במוסדות השונים, מערכת לניהול מעונות יום, מרכזי יום ומועדוניות, פורטן ארגוני ועוד.
בימים אלה מתקיים בסניף חיפה פילוט להטמעת מערכת לניהול ולשליטה בועדות עזרה. ועדות עזרה הן הצינור דרכו עוברות כל הבקשות לסיוע כספי ולמימון אביזרים החיוניים להתנהלותם היומיומית של הנכים, כגון: כסאות גלגלים, מכשירים שונים, אופניים מיוחדות ואפילו מחשבים. איל"ן משקיעה כשלושה מיליון שקלים בשנה בקניית אביזרי שיקום לאלפי הנכים שבטיפולה.
עד לאחרונה, נוהלה הפרוצדורה להגשת בקשה לסיוע מן הוועדה באופן ידני, תוך כדי שימוש בדואר ישראל. קבוצת מיחשוב פיתחה מערכת web-ית, מבוססת JAVA אשר רצה בסביבת Websphere של IBM. עתה, באמצעות המערכת שנבנתה יכולים חברי הוועדה לצפות בבקשות השונות באמצעות המחשב, לקבל החלטה שמתעדכנת מיידית בכל הרשומות.. המערכת גם מפיקה פרוטוקולים ואלו נשלחים מיידית למרכז איל"ן בתל אביב. בהמשך התהליך, המערכת מאפשרת להתעדכן באופן שוטף בסטטוס הבקשה, וגם במעקב אחר החלטות הוועדה והיישום בפועל.
שמעון צוראלי, מנכ"ל אילן מסביר כי בעבר לא ידע בזמן אמת מה המצב הפיננסי של איל"ן וברגע שנכנסה דרישה מן הרגולטור להמציא נתונים שוטפים ברמת העמותה, הבין כי עליו לעשת כברת דרך טכנולוגית על-מנת לעמוד בדרישות. "אנו נמצאים בקשר עם קבוצת מיחשוב כבר למעלה מארבע שנים והיא דואגת בהדרגה וביסודיות למחשב את כל הפעילות המורכבת שלנו. זו השנה הראשונה מאז שהוקמה עמותת איל"ן, בה אני מחזיק בטיוטת מאזן לשנת העבודה הקודמת כבר בחודש מאי ולא בדצמבר כהרגלינו - Profit ERP של קבוצת מיחשוב היא המערכת שאפשרה לי לכבוש את היעד הזה".
"ועדת עזרה היא אחד הנושאים האחרונים שנותרו על הפרק מבחינה מיחשובית. במסגרת הפילוט שמתבצע בסניף החיפאי שלנו אנו רואים כי המענה הממוחשב מזרז הליכים פי כמה ומותיר לעובדים ולמתנדבים של אילן זמן יקר לביצוע מטרות חשובות כמו גיוס כספים ומשאבים נוספים".
מרית מצליח-קליין, מנהלת תחום e-business בקבוצת מיחשוב מודה כי עמותת איל"ן העמידה את החברה בפני אתגר לא פשוט. לעמותה אופי מבוזר ובלתי אחיד ומיחשוב כולל של כל המרכיבים האלה, תוך כדי התאמה למאפיינים ולצרכים של כל גוף, יחידה או פעילות הצריכו מקבוצת מיחשוב השקעה עצומה."יחד עם זה התמורה, במקרה כזה של עבודה מול איל"ן, היא כפולה - תמורה עסקית ותמורה רגשית - הכרוכות זו בזו, ומסבות לכל העוסקים במלאכה סיפוק עצום".
אודות אילן
ב-1952 נפגעו אלפי תינוקות וילדים ממגפת הפוליו שפשטה בארץ. על-רקע זה הוקמה איל"ן - איגוד ישראלי לילדים נפגעים, ומאז מטפל האיגוד באלפי ילדים ובוגרים בעלי מוגבלויות פיזיות הסובלים מנכויות פיזיות מוטוריות וממחלות שריר ועצב שונות כגון שיתוק ילדים, שיתוק מוחין, ניוון שרירים ומחלות נוספות. מאז הקמתו, נשען הארגון בפעילותו על מסירותם של אלפי המתנדבים המלווים את בעלי המוגבלויות הפיזיות בישראל.
איל"ן מעניק שירותים לאלפי הנכים שבטיפולו, באמצעות 40 סניפים ו-30 מוסדות הפזורים בכל רחבי הארץ, כולל: תמיכה במכונים להתפתחות הילד של משרד הבריאות, תמיכה בהצטיידות של גני ילדים ובתי ספר לחינוך מיוחד, הקמה ותפעול של שני מרכזי ספורט גדולים לנכים בוגרים ולילדים וכן מרכזי שיקום ותעסוקה לנכים בוגרים (מפעל מוגן), מרכזי יום, מעונות למבוגרים, כאשר בית קסלר נחשב למעון המשוכלל ביותר במזרח התיכון, מעונות לילדים, מועדוניות, קיטנות, תנועת נוער, תמיכה בפעילויות חברה ותרבות, הסעות, טיפולים ייחודיים כמו רכיבה על סוסים, שחיה שיקומית, טיפול בבעלי חיים ועוד, סיוע פרטני לבודדים ומשפחות לרכישת ציוד ואביזרי שיקום במסגרת ועדת עזרה.
באיגוד אילן מועסקים כיום כ-600 עובדים במשרה חלקית ומספר אלפי מתנדבים. כ-55% מתקציב העמותה מגיע מתרומות וממענקים של אנשים ומוסדות בארץ ובחו"ל וכ-45% מן התקציב ממומן על-ידי מדינת ישראל.
אודות קבוצת מיחשוב מערכות מידע בע"מ
קבוצת מיחשוב מתמחה בפיתוח ויישום קשת רחבה של פתרונות, מוצרים ושירותים במגוון תחומים בעולם טכנולוגיות המידע (IT) ותוכנות ארגוניות. קבוצת מיחשוב מציעה לארגונים פתרונות ומבצעת פרויקטי פיתוח והטמעה בתחומים, כגון: ERP ,CRM, מחסני נתונים ו-BI, פורטנים ארגוניים, שירותי Hosting, התאוששות מאסון ועוד. קבוצת מיחשוב מציעה ללקוחותיה פתרונות מקוריים שפותחו בחברה כדוגמת מערכת ה-ERP Profit, המיושמת בקרב עשרות לקוחות בישראל ובעולם, מערכת הבינה העסקית BI View ועוד. בנוסף, מציעה החברה פתרונות של יצרניות הטכנולוגיה המובילות בעולם דוגמת מערכות ה-CRM וה-ERP של מיקרוסופט מסדרת Dynamics ופתרונות התוכנה של חברת יבמ.
קבוצת מיחשוב קשובה לצרכים של לקוחותיה, מלווה אותם לאורך שנים ומעניקה להם טיפול אישי, יסודי וכולל. קבוצת מיחשוב מעניקה ללקוחות שירות משלב היעוץ ואפיון הצרכים, דרך עיצוב הפתרון והתאמתו לאסטרטגיה הארגונית, לצרכים ולדרישות ועד לשלב הטמעת הפתרון בארגון, הדרכת המשתמשים ומתן תמיכה שוטפת. לקבוצת מיחשוב ניסיון רב ביישום פתרונות טכנולוגיים במגזרים השונים במשק, עם ניסיון ממוקד במגזרים כגון: מסחר שיווק ושירותים, הייטק, תעשיה, בניה תחבורה והובלה, מוסדות בריאות, מלונאות ותיירות, מגזר ממשלתי, כולל שורה של לקוחות בחו"ל.

תאריך:  08/09/2009   |   עודכן:  08/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il