דגני הבוקר של נסטלה וצומת ספרים, יוצאים בקמפיין משותף בהיקף של כמיליון שקלים.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, מציג סרטון אנימציה שבו רואים דבורים שמחות ורוקדות לקראת מבצע ראש השנה והחגים במסגרתו מקבלים ספר ילדים שני מתנה בהבאת אריזת דגני האני נאט צ'יריוס לאחד מסניפי צומת ספרים.
משך הקמפיין: כשבוע וחצי. השקעה במהלך: כמיליון שקלים.
קרדיטים:
אסם: מנכ"ל יחידת הדגנים - זהבה מרטונוביץ'; מנהלת מותג - מאיה שקולניק.
מקאן: סמנכ"ל קראייטיב: אלדד וינברגר; מנהל קריאטייב: מירן פחמן; קופירייטר: אושרת סלמה; ארטדירקטור: רן הרץ; סמנכ"ל לקוחות: הגר ברזילי; סופרווייזר: אלונה דקל; תקציבאית: הילה רוזנברג; פלנינג: שרון שלו לבצור, מעין קלר; מדיה: יניב סנה, אורטל גלזר; מנהלת מחלקת הפקה: תמי כץ זרה; מפיקה: רינת לביא; בית פוסט: פיציפוי.