רשת ללין משיקה בימים אלו סדרת אווירה יוקרתית חדשה שכוללת כ-15 מוצרים חדשים בעלות השקעה כוללת של כ-1,000,000 שקלים.
מדובר ב-6 קווי מוצר חדשים הכוללים: ערכת דיפיוזרים, מבער קרמיקה, מתלי וילון ריחניים, ערכות פרחים, אבני קרמיקה ריחניות לבית ולמשרד ואבני קרמיקה ריחניות לרכב.
הסדרה מגיעה בשלושה ניחוחות:
- עיצוב גווני ורוד בייבי- TALC.
- עיצוב בגווני כסף Vanilla patchouli.
- עיצוב בגווני חום זהוב Ocean Breeze.
כל מוצר מגיע בשני גדלים, וב-3-2 ניחוחות.
שרית אברבוך-אליה, סמנכ"ל השיווק והמכירות של ללין: "הרשת לא מפסיקה לחדש ולפתח קטגוריות וסדרות אווירה וטיפוח חדשות. עלות ההשקעה בפיתוח סדרה זו כללה את עיצוב האריזה, פיתוח הבושם, רקיחת המוצרים ועוד".