העוברים והשבים שהסתובבו השבוע בכיכר המוכרת ביותר בעולם "הטיימס סקוור" הופתעו לראות על קיר התצוגה הגדול ביותר בככר של הנאסד"ק את קמפיין הדגלים הצבעוניים של משרד התמ"ת המשותף התאחדות התעשיינים, ואת הכיתוב בעברית "אם זה לא כחול לבן - זה לא עובד", במשך שעות אחר-הצהריים.
משרד התמ"ת החליט להכניס במסגרת ביקורו של שר התמ"ת בנימין (פואד) בן-אליעזר בבורסת הנאסד"ק בניו-יורק את הקמפיין וזאת בעת ששר התמ"ת סגר את המסחר בבורסה (ביום ב', ה-13.9.09).
ההקרנה ב"טיימס סקוור" ממשיכה את הקו המיוחד בו בחר משרד התמ"ת להעלות את הקמפיין שהתחיל עם צביעת מטוס אל-על בירוק, וימשיך למקומות מעניינים נוספים, כפי שהוצג ב"טיימס סקוור".
קמפיין משרד התמ"ת עלה לאוויר (שלב הראשון) בתחילת חודש ספטמבר 2009, ויוקרן עד לערב ראש השנה. אחרי החגים ימשיך משרד התמ"ת בשיתוף התאחדות התעשיינים בקמפיין נרחב - שלב ב.
קמפיין משרד התמ"ת מלווה באתר אינטרנט WWW.madeinisrael.gov.il. וכולל הפנייה לרשתות החברתיות facebook ו-twitter מתוך הבנה כי הרשתות החברתיות הן חלק בלתי נפרד מעולם התקשורת כיום.