X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינפוג'ין
▪  ▪  ▪

אינפוג'ין (InfoGin), המובילה בעולם באספקת פתרונות טכנולוגיים, המגשרים על הפערים בין עולם האינטרנט לעולם המובייל תוך מקסום חווית הגלישה באינטרנט מכל מכשיר נייד, הודיעה היום על הצטרפותו של סקוט פרנגר, אשר יכהן כסמנכ"ל מכירות בינלאומי. פרנגר יהיה אחראי על ניהול מכירות החברה וקשרי הלקוחות ברחבי העולם, וידווח ישירות למנכ"ל ומייסד אינפוג'ין, ערן ויילר.
פרנגר מביא עימו לאינפוג'ין למעלה מ-20 שנות ניסיון במכירות בתחום התוכנה וטכנולוגיות המידע. לפרנגר ניסיון מקצועי עשיר ומגוון בהתוויית אסטרטגיית מכירות בינלאומית ובהובלת עסקות ותהליכי מכירה בחברות הנמנות על ה-Fortune 1000 וה-Global 500. בנוסף, לפרגנר ניסיון מוכח בהובלת הנפקה (IPO) מוצלחת. כמו-כן, פרגנר צויין במגזין INC. כמי שהיה האחראי על השלשת הכנסות חברת תוכנה אירופאית בה כיהן כמנהל בכיר.
בתפקידו האחרון כיהן פרנגר כסמנכ"ל מכירות עולמי ב-ILC, ספקית פתרונות ניהול ושליטה על רשתות. פרנגר נשאר בתפקידו גם לאחר ש-ILC נרכשה על-ידי חברת DataPath, ספקית פתרונות וידאו ורשתות סלולר. במסגרת זו, פרגנר השליש את מכירות החברה הממוזגת, ניהל תהליכי מכירות מקומיים ובינלאומיים והתווה אסטרטגיית רכישות ממפעלי ייצור בינלאומיים (OEM) וחברות המתמחות בשילוב מערכות, הממוקמות באסיה, אירופה ואמריקה.
"אני שמח להצטרף לאינפוג'ין בתקופה זו. בכוונתי להוביל את מכירות החברה בעולם, להרחיב את הנוכחות הבינלאומית של אינפוג'ין בשווקים הקיימים כמו-גם בשווקים חדשים ולהגדיל את הכנסות החברה", אמר סקוט פרנגר.
"אנו שמחים לצרף את סקוט פרנגר לאינפוג'ין. מאז שנת 2005 הכפילה אינפוג'ין את הכנסותיה ואף מעבר לכך מדי שנה. כיום אינפוג'ין הינה חברה בינלאומית עם למעלה מ-40 התקנות מסחריות של פלטפורמת ה-IMP אצל מפעילים סלולריים מהשורה הראשונה, ספקי תוכן וענקיות אינטרנט, בלמעלה מ-25 מדינות הפרוסות ב-4 יבשות". אמר ערן ויילר, מנכ"ל ומייסד אינפוג'ין. "סקוט מביא עימו ניסיון אסטרטגי ותפעולי מוכח בניהול ומכירות. אנו בטוחים כי ניסיונו יסייע לאינפוג'ין להמשיך ולהרחיב את הצלחותיה בעולם".
פרנגר ינהל את מכירות החברה מארה"ב, שם לאינפוג'ין מספר לקוחות אסטרטגיים ושותפים עסקיים, לאחרונה פתחה אינפוג'ין חברה-בת בארה"ב להרחבת עסקיה בשוק זה.
אודות אינפוג'ין:
אינפוג'ין, חלוצה ומובילה בתחום המרת אתרי אינטרנט והתאמתם באופן אוטומטי לסלולר, מגשרת על הפערים בין עולם האינטרנט לעולם המובייל תוך מקסום חווית הגלישה באינטרנט מכל מכשיר נייד. עם למעלה מ-9 שנות מחקר ופיתוח, אינפוג'ין מתמחה בהעברת העושר האינטרנטי האמיתי למרחב הסלולרי. הטכנולוגיה של אינפוג'ין, המעוגנת בפטנט, מציעה מגוון אפשרויות החל ממנוע התאמת תוכן אוטומטי בזמן אמת, דרך יכולת עריכה מקצועית ועד כלי פיתוח.
אינפוג'ין זוכה להכרה בינלאומית כמובילה באספקת פתרונות המרה והתאמה של תכנים ופונקציונליות לתעשיית הסלולר, מפעילים וספקי תוכן. החברה זכתה במספר פרסים על חדשנות, גידול יוצא דופן (אחת מחברות EMEA אשר הציגו את הגידול המהיר ביותר בשנים 2008-2007) ויצירת ערך משמעותי ללקוחות.
הפלטפורמה של אינפוג'ין IMP, אשר זכתה להכרה ולפרסים בינלאומיים, מבוססת על גישה ייחודית של התאמת תכני אינטרנט בזמן אמת ובאופן אופטימלי לכל מכשיר סלולרי, מבלי לפגוע בחוויית האינטרנט העשירה ותוך ניצול מלא של יכולותיו של כל מכשיר נייד. משנת 2002 אינפוג'ין ביצעה למעלה מ-40 התקנות מסחריות של הפלטפורמה IMP, אצל מפעילים סלולריים מהשורה הראשונה, ספקי תוכן וענקיות אינטרנט בכל העולם. כיום, אינפוג'ין מביאה את העושר האינטרנטי האמיתי למאות מיליוני משתמשים סלולריים. לקוחות אינפוג'ין מדווחים על עלייה משמעותית בתעבורת המידע מהאינטרנט לצד עליה משמעותית בצריכת שירותי המידע הקיימים.
אינפוג'ין הוקמה באפריל 2000 ומשרדיה הראשיים ממוקמים בכפר סבא. למידע נוסף ניתן לבקר בכתובת: www.infogin.com.

תאריך:  17/09/2009   |   עודכן:  17/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משרד התמ"ת
- הודעה מטעם משרד התמ"ת
יהודית גרינבלט
- הודעה מטעם SAP ישראל
שלומי מינץ
- הודעה מטעם המוזיאון למורשת היהדות הדוברת הונגרית בצפת
איתן זליגר
- הודעה מטעם ארגון מאיר פנים
עינת לוי
- הודעה מטעם ערוץ אקסטרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il