X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מלונות אפריקה ישראל
▪  ▪  ▪
יעקב סודרי [צילום: תמר מצפי]

מלון קראון פלזה סיטי סנטר, של חברת מלונות אפריקה ישראל במגדלי עזריאלי בתל אביב, ממשיך להעניק לאורחי המלון "The Best Value for Time" ומשיק עבורם שירות ייחודי למלון - "אירוח דיגיטלי". בתקופת שהותם במלון זכאים האורחים ל-24 שעות גלישה באינטרנט האלחוטי במהירות גבוהה, כאשר חבילת הגלישה כלולה במחיר החדר.
יעקב סודרי, מנכ"ל חברת מלונות אפריקה ישראל, מציין כי מלון קראון פלזה סיטי סנטר הינו אייקון ייחודי בתיירות העסקית בישראל ומחוצה לה. חברות בינלאומיות רבות, שגרירויות ועסקים ישראלים המארחים שותפים עסקיים ומומחים מחו"ל, הפכו את הסיטי סנטר למלון הבית שלהם. אנחנו מודים להם על האמון ומקפידים לשדרג להם את חוויית האירוח כך שאומנם תמיד נעניק להם את הערך המוסף הגבוה ביותר לזמן השהייה שלהם אצלנו, באופן שיאפשר להם להמשיך ולנהל את עסקיהם חובקי העולם בזמן שהותם במלון.
מנכ"ל מלון קראון פלזה סיטי סנטר, רון יריב, אומר כי המלון מציע לאנשי העסקים, חוויית אירוח ייחודית עם אפשרות להתנסות בסגנון החיים הדיגיטלי בחדרי האירוח ובחדרי העסקים והישיבות. "באמצעות מערכת המדיה סנטר יכולים אנשי העסקים לעשות שימוש במחשב ובאינטרנט על גבי מסכי ה-LCD הגדולים שבחדרם או בחדרי הישיבות", רון יריב מציין, כי בנוסף לאירוח דיגיטלי, נהנים אנשי העסקים מכניסה מיידית לחדר (צ'ק אין) בכל שעה נתונה, ומשירותי ומתקני מועדון הבריאות הולמס פלייס, כמו-גם משירות הסעה לחוף הים במונית "ניו-יורקית" צהובה.
במסגרת אסטרטגיית ה-"The Best Value for Time" הוצבו בלובי הקראון פלזה סיטי סנטר מסכים המדווחים על זמני ההמראות והנחיתות בנתב"ג כך שכל אורח מעודכן בכל שינוי במועדי הטיסות בזמן אמת ומבלי לבזבז זמן יקר בהמתנה מיותרת בשדה התעופה.

תאריך:  21/09/2009   |   עודכן:  21/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il