X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם BLU
▪  ▪  ▪

לרגל חודש החגים BLU משקאות אנרגיה משיקים מהדורה מיוחדת הכוללת מארז של 6 פחיות משקה אנרגיה BLU. הפחיות מאוגדות במארז צבעוני ומיוחד הנושא ברכת שנה טובה וחג שמח. המהדורה המיוחדת של המשקה תימכר ב-24.95-29.95 שקלים וניתן לרכוש אותה בפיצוציות, רשתות השיווק המובילות ובחנויות הפרטיות המובילות.
בנוסף למהדורה המיוחדת אשר מושקת בקרב הציבור הכללי, הושקה לאחרונה במגזר הערבי פחית מיוחדת לרגל חודש הרמדאן. בנוסף לפחית במהדורה המיוחדת, הכריזה החברה על מבצע המיועד אף הוא למגזר הערבי, במסגרתו יחולקו פרסים כספים בסכום של 80,000 שקלים ואלפי פרסים יוקרתיים נוספים וביניהם: מכשירי פלייסטיישן 3, מחשבים ניידים, מצלמות, מיקרוגל, מכשירי MP3 ועוד. בכדי להשתתף ולזכות באחד מהפרסים יש לקנות מארז של משקה אנרגיה BLU ולקבל כרטיס גירוד המצורף למארז.
ענאן שמשום, מבעלי בני פאוזי שמשום, יבואני ומשווקי משקאות אנרגיה BLU: "כחברה אשר הצליחה לכבוש את השוק במהירות וזוכה להצלחה רבה הן במגזר הכללי והן במגזר הערבי, חשוב היה לנו לציין את החגים הגדולים והחשובים ביותר לשני המגזרים. אנו מאחלים חגים שמחים ושנים טובות לכל קהל לקוחותינו ולכל עם ישראל".
BLU הושק בישראל בינואר 2009, על-פי נתוני סטורנקסט נתח השוק כמותי של BLU ליוני 2009 עומד על 32.4%, בעוד רדבול עומד על 6.3% ו-XL על 46.7%.
עקב כניסת BLU לשוק הוגברו מאמצי השיווק גם של המתחרים שבא לידי ביטוי בגידול בשוק כולו. עוד ניתן לראות שיש מעבר ועליה בשוק המבורקד והצריכה של משקאות האנרגיה אינה רק בברים ומועדונים מה שהגדיל את השוק כולו.

תאריך:  22/09/2009   |   עודכן:  22/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il