X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מארגני הוועידה
▪  ▪  ▪
דדי ריזל [צילום: יח"צ]

הוועידה השנתית הרביעית של ענף הקניונים ורשתות המסחר בישראל תיפתח באילת ב-17 לנובמבר 09, בהשתתפות כ-400 בכירי ענף הקניונים ועולם הקמעונאות בישראל.
הוועידה, פרי יוזמתו של דדי ריזל, המכהן זה מספר שנים כמנכ"ל קניון גן העיר בתל אביב ומשמש גם כיו"ר הוועידה, תתקיים השנה במלון הנסיכה והיא תימשך שלושה ימים.
הוועידה תכלול השנה 11 מושבים מקצועיים שיעסקו בין היתר בנושאי: שיווק, פרסום, ניהול, שירות לקוחות, הרפורמה במערך האבטחה, לוחמה פסיכולוגית ועוד.
בנוסף לכך, ליאורה עופר - יו"ר מליסרון, תחשוף את הרציונל שעמד מאחורי עסקת רכישת קניון רמת אביב מידי לב לבייב. שלומי גבאי- מנכ"ל איקאה, יספר על השוק הישראלי בעיניו של המותג הבינלאומי ורמי לוי משווק השיקמה יחשוף את סוד ההצלחה שבעזרתו הוא כובש את השוק.
דדי ריזל, יו"ר הוועידה, מסר כי: "ענף הקניונים ורשתות המסחר הינו אחד הענפים המרכזיים המניעים את כלכלת ישראל. אחוז ניכר מהצריכה הפרטית בארץ נעשה בענף זה ומועסקים בו באופן ישיר למעלה מ-100 אלף איש. הוועידה היא הצומת המרכזי ואולי גם היחיד בו נפגשים ראשיו ומנהליו הבכירים של ענף חשוב זה, לשלושה ימים אינטנסיביים ומאתגרים".
עוד מדגיש ריזל, כי "לצד התכנים המקצועיים חשוב לנו מאד עצם המפגש העיסקי-חברתי בין בכירי הענף, אנשי הקניונים לצד אנשי רשתות המסחר, הכל במטרה למקסם, להעצים ולהעמיק את הקשרים האישיים, העסקיים והחברתיים בין מנהלי הענף והעוסקים בו".
עוד מסר ריזל, כי להערכתו השנה יגיעו כ-400 בכירים לוועידה. לדבריו: "על הצלחת הוועידה תעיד גם העובדה כי מהלכים עסקיים רבים 'נתפרים' ואף נסגרים במהלך ימי הוועידה. זו הזדמנות מצוינת לבניית קשר ישיר, בלתי אמצעי ולא פורמלי בין קהילת מנכ"לי הקניונים מחד לבין קהילת בעלי הרשתות מאידך".
הוועידה הראשונה נערכה בנובמבר 2006 במלון הנסיכה שבאילת ונכחו בה קרוב ל-200 משתתפים, רוב רובו של ציבור מנכ"לי הקניונים ומרכזי המסחר בישראל.
הוועידה הראשונה זכתה להצלחה רבה ובוועידה השנייה, שנערכה בנובמבר 2007 במלון הילטון מלכת שבא באילת, השתתפו כבר למעלה מ-300 בכירים כשהפעם מצטרפים למנכ"לי הקניונים גם רבים ממנהלי ובעלי רשתות המסחר המובילות הפועלות בקניונים. בוועידה השלישית שנערכה בנובמבר 08 במלון הרודס אילת, נכחו כ-400 משתתפים. במהלך ועידה זו הוענק אות מפעל חיים לאדר' דוד עזריאלי על תרומתו הסגולית לענף כולו.

תאריך:  06/10/2009   |   עודכן:  06/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il