X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ערוץ 98
▪  ▪  ▪

במסגרת פרויקט מיוחד של האגודה לתקשורת קהילתית יצאו עשרות פעילים של הטלוויזיה הקהילתית מכל הארץ ליישובי עוטף עזה ל-48 שעות של צילומים. התוצאה - "חיבוקי דרום", עשרה סרטי דיוקן תיעודיים (כ-7 דק' כל סרט) מאירים את יישובי עוטף עזה בצבעים מגוונים.
הסרטים יוקרנו בסינמטק שדרות בנוכחות שר התקשורת - משה כחלון, ראש עיריית שדרות - דוד בוסקילה, סגנית שר התמ"ת - אורית נוקד, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין - ניצן חן וכל צוותי הצילום הקהילתיים. יום רביעי ה-14.10, בשעה 16:30. לפני כן תתקיים הרצאה על הדיוקן הדוקומנטרי של דני דותן ודליה מבורך. הסרטים ישודרו בטלוויזיה, בערוץ 98, באותו ערב, רביעי 14.10 בשעה 21:00.
"רוב הכתבות עוסקות באנשים שמוצאים תקווה ביצירתיות ובאמנות", אומר יצחק חלוצי, עורך הפרויקט. מבין הסרטים ניתן למצוא סרט על סרט על איילה סנפיר גרבר, מטפלת במוזיקה ובצלילים. בין מטופליה ילדים ומבוגרים שנפגעו מהמצב הביטחוני באזור. "תופרת החלומות מקווקז", סרט על אנה אהרונוב, אם וסבתא, שעלתה לארץ לפני 18 ממוסקבה. יומה של אנה מתחלק לשניים, מהבוקר ועד אחר-הצהריים היא עובדת כמזכירה, משם היא עוברת לעסק שפתחה, סלון הכלות, "סטודיו ליבי", שם היא תופרת חלומות. "הזוהר הוא בנתינה לקהילה שבה אתה חי", מספר על זוהר אביטן, דוקטורנט למדע המדינה ומנהל המרכז הקדם האקדמי במכללת ספיר. אביטן דם מביים את חבורת הזמר "מיתרים" ומגיש תוכנית רדיו ב"קול הנגב". לאחרונה החליט להגשים חלום ולנגן באקורדיון. "מפסלים ביחד את הכאב והתקווה", מספר על חביב בן אבו, פסל סביבתי שפסליו מעטרים את כיכרות העיר ואת השיכונים, שעל אחד מהם הציב חמסה גדולה להגן מפני הקאסמים. סרט על אפי כהן, העוזר הפרלמנטרי של עמיר פרץ. כהן, אשר הקים את אחת הלהקות הראשונות בשדרות ומי שהיה המורה של קובי אוז וחיים אוליאל, גר עם בנו שסובל מפוסט טראומה מהאינתיפאדה הראשונה. "כדור האש" מספר על מסגר, עורך דין, זמר מתופף, יהודים וערבים, שהקימו להקה בשנות השמונים ועכשיו החליטו להתאחד. "סינימה פרדיסו של שדרות", מספר על שמעון עמר, מפעיל סינמטק שדרות, שחולם על שיקום קולנוע חן, שהוא היה אחד מבעליו.
הפרויקט נעשה ביוזמת האגודה הישראלית לתקשורת קהילתית, בשיתוף ערוץ 98, משרד התקשורת ועיריית שדרות. עורך ראשי יצחק חלוצי, מפיקה ראשית ענת ווגמן.

תאריך:  11/10/2009   |   עודכן:  11/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il