הקמפיין החדש הופק על-ידי משרדה של לינדה דהן, וכולל הפקת קטלוג חורף 2010, שדרוג אתר הרשת, דיוור ישיר למועדון הלקוחות, מודעות, פרסום בחנויות, באנרים בקניונים ויחסי ציבור.
Goya רשת לנעלי נשים אופנתיות, יוצאת בקמפיין פרסומי רחב בעלות כוללת של 300,000 דולר. קמפיין חורף 2010 יפתח בהפקת הקטלוג המסורתי של הרשת ויתמקד בחיזוק הקשר עם מועדון הלקוחות של החברה, פרסום על-ידי באנרים בקניונים, עיתונות כתובה ופוסטרים בשבעה סניפי החברה הפרוסים ברחבי הארץ. על הקמפיין הופקד משרדה של לינדה דהן, שבחר בקו נקי וקלאסי להצגת הקולקציה החדשה. בהמשך לקונספט זה נבחרה הדוגמנית הבינלאומית עדי נוימן להוביל את הקמפיין, בעבור סכום של 50,000 דולר.
מאיר דניאל, בעל רשת Goya, מוסר: "קמפיין חורף 2010 יוצא לדרך במטרה לחזק את מועדון הלקוחות של הרשת וליצור הזדהות עם המותג. הקמפיין שצולם עם דוגמנית העל עדי נוימן, משדר שיק ניו-יורקי אורבני המעודד אותנו לתת קפיצה לקניון ולחפש את הקולקציה החדשה של Goya עם ניחוח של חו"ל".
הרשת המונה כיום שבע חנויות, מתכננת לפתוח במהלך תחילת 2010 שתי חנויות נוספות במרכז הארץ ובכך להגדיל את הפריסה הארצית.
רשת Goya, בבעלותו של מאיר דניאל, מתמחה בנעלי נשים אופנתיות והינה בעלת שבעה סניפים ברחבי הארץ הממוקמים בקניונים והמתחמים המובילים. הרשת מייבאת נעלים אופנתיות ומציעה מבחר גדול של נעלי נשים אלגנטיות, הכוללות מגפונים, מגפיים, נעלי עקב ועוד. לצד קולקציית ההנעלה ניתן למצוא בחנויות הרשת גם קולקציית תיקים אופנתית ומבחר של אקססוריז המציעים מענה כולל ללקוחות הרשת.
את סניפי Goya תמצאו בקניוני גבעתיים, קריית אונו, באר שבע, הוד השרון, רחובות, מודיעין ומתחם G בכפר סבא. לברור הסניף הקרוב לביתך
www.goya.co.il.