מותג האופנה הספרדי ספרינגפילד יוצא בפעילות חוויתית יוצאת דופן בשיתוף עם רכבת ישראל, בתקציב הנאמד בכ-250 אלף שקלים.
פעילות ספרינגפילד מיועדת להחדרת קולקציית סתיו-חורף 2010. במסגרת שיתוף הפעולה עם רכבת ישראל שייערך למשך שלושה חודשים, העוברים והשבים מצפון ועד דרום הארץ ייחשפו לרכבות עטופות מתמונות מקולקציית החורף של המותג הן מבפנים הרכבת ומבחוץ. כמו-כן ברציפי תחנות הרכבת המרכזיים באזורי הארץ יקבלו העוברים והשבים על-ידי דוגמנים ודוגמניות לבושי ספרינגפילד את קטלוג החורף החדש. בנוסף, לקטלוג יצורפו קופונים ומבצעים מיוחדים לרגל הפעילות.
הסיסמא שמובילה את הפעילות: "לא משנה לאן תיסע תמיד תישאר במרכז עם אופנת ספרינגפילד".
לדברי אודליה קפלינסקי אורבך, סמנכ"ל השיווק של רשת המשביר לצרכן: "מדובר בפעילות חוויתית יוצאת דופן, שנועדה להמשיך ולחזק את מותג האופנה ספרינגפילד בישראל כמותג אופנה מוביל לצעירים, באמצעות חוויה ייחודית, נועזת ומסקרנת".
לדבריה: "אנו מאמינים כי פעילות קידום מכירות מסוג זה תגביר באופן משמעותי את הטראפיק בסניפים וכן תגדיל את המכירות. פעילות קידום המכירות הייחודית תמשוך את תשומת הלב של קהל היעד: צעירים, חיילים וסטודנטים".
מותג האופנה ספרינגפילד מונה כיום ארבעה סניפי דגל מרכזיים במתחם דיזנגוף סנטר החדש בקניון רננים במתחם G כפר-סבא, ובקניון השרון בנתניה. בנוסף קיימים שמונה סניפי קונספט "SHOP IN SHOP" בתוך סניפי רשת המשביר לצרכן: בקניון איילון, קניון אבנת - פתח תקוה, קניון עזריאלי - תל אביב, גרנד קניון, קריון - קריית ביאליק, מלחה ירושלים, ראשון לציון וטבריה.