X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם נגה תקשורת
▪  ▪  ▪

נשרים
החל מ-1.11 א'-ה' בשעה 16:00 ש.ח 19:45 לילדי HOT. סדרת הרפתקאות לילדים בנושא טבע וחיות בר נכחדות, שלושה ילדים בכיתה ה' מתגנבים למחנה הקיץ של התיכוניסטים, אבל בדרך לחופשת קיץ בלתי נשכחת, הם מגלים הרבה יותר ממה שהם חיפשו, הסדרה צולמה בשמורת גמלא.
בהשתתפות: יעל לבנטל, אודי גוטשלק, שרון אלימלך, קובי שטמברג, תובל שפיר ועוד.
"נשרים" היא סדרת הרפתקאות לילדים המתרחשת בנופים עוצרי הנשימה של שמורת הטבע גמלא, ברמת הגולן, אתר הקינון של 'הנשר המקראי', זן ארץ-ישראלי נכחד של נשרים.
במרכז הסדרה שני אחים - אודי (הידוע בכינויו "אודי חמודי"), תלמיד כיתה ה' הרפתקן וסקרן, שיעשה הכל כדי להוכיח שהוא כבר לא "חמודי" אלא ילד גדול. אחיו התיכוניסט הוא עופר, שהדבר האחרון שהוא צריך הם הנדנודים של אחיו הקטן, שעוקב אחריו לכל מקום. היחסים המתוחים בין האחים נפרשים במסגרת הרפתקאת קיץ אחד, במהלכה ילמדו השניים על כוחו של כל אחד מהם, ומה יכול לקרות כשהם מחליטים לאחד כוחות.
הסדרה תעסוק בעולם התוכן של חיות הבר, שמירה על הטבע, וסימביוזה כפי שהיא מתבטאת בטבע, וכפי שהיא מתבטאת ביחס בין הטבע ובני האדם.
ספירו ופנטזיו עונה חדשה
החל מ-1.11 א'-ה' בשעה 15:00 ש.ח 19:00. ספירו ופנטזיו הם שני כתבי עיתונות שמסקרים סיפורים שונים ברחבי העולם, לצד חברם הנאמן, ספיפ הסנאי. ידידם הטוב הוא פרופ' שמפניאק שתמיד מוצא תשובות מדעיות לכל התעלומות שהם נתקלים בהם ומנחה אותם בדרכם. מולם נמצאת סלופין, כתבת חדשות שמתחרה עם פנטזיו כל הזמן במרוץ אל הסקופ הבא וזורגלוב הרשע, מדען מטורף שרודף אחרי תהילת עולם.
מוקו
החל מ-1.11 א'-ה' בשעה 15:20 ש.ח 19:20. סדרת אנימציה מרהיבה - איך בעצם נוצרת הקשת? האם כוכב חי או מת? מהו האביב? אלו רק חלק מהשאלות ששואל מוקו בן ה-6 - שמסתובב בעולם, מדינה אחר מדינה ומגלה תופעות טבע מדהימות, חלקן מענגות ומפתיעות וחלקן מפחידות. בכל פרק הרפתקאה חדשה המסתיימת בהסבר על התופעה אותה ראינו.
איכסה!
החל מ-7.11 ימי שבת בשעה 19:30. סדרה מרתקת חדשה מבית Discovery Kids, שמביאה לצופים הצעירים והבוגרים מבט חדש על נושאים שהם די "איכסה". מתובלים בהומור אנגלי וברצינות אופיינית, נלמד בכל פרק על נושאים שבדרך-כלל לא אוהבים לדבר עליהם. החל מגרפסים ושיהוקים, פלוצים ומה קורה בגוף כשהם מתרחשים, כפות רגליים מסריחות, מה קורה בגוף בזמן בחילה ולמה מקיאים, הקקי והפיפי יקבלו מקום של כבוד וגם מבנה האוזן ושעוות האוזניים, העור והחצ'קונים ועוד ועוד. בטוח שתלמדו משהו שלא ידעתם. תרגום עברית.
דן מדען - עונה שנייה
החל מ-15.11 א'-ה' בשעות 15:00 ו-19:00. עונה שנייה לסדרת האנימציה המצחיקה מבית היוצר של ג'ים הנסון (החבובות). בלב הסדרה חבורת ילדים שלומדים בכל פרק משהו חדש על העולם סביבם ואיך הוא מתנהל: גדילה, חום, חוש הריח, מרקמים שונים, בעלי חיים זעירים ועוד. הסדרה כוללת רגעים רבים מצחיקים, מעשירים, שירים מקסימים והמון כיף. מדובב.

תאריך:  15/10/2009   |   עודכן:  15/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il