חברת ברנד פור יו, יצרנית המותג הפרטי של הרשת הרביעית - "המותג", מרחיבה בימים אלה את הפעילות השיווקית מעבר לסניפי הרשת הרביעית וחתמה הסכם זכיינות לשיווק "המותג" עם שתי רשתות חדשות - רשת ביג זול, המפעילה חמישה סניפים: בקריית שמונה, ראש פינה, עפולה, נצרת עילית ומגדל העמק. כאשר, כל הסניפים הינם סניפים גדולים בשטחים של בין 1,400 מ"ר ל-3,250 מ"ר לסניף ומחזור פעילותה בשנה האחרונה היה כ-200 מיליון שקלים.
ועם רשת קשת טעמים, שבבעלותה 10 סניפים בשטחים של בין 800 מ"ר ל-2,500 מ"ר לסניף, הממוקמים בחיפה - שני סניפים, בכרמיאל - שני סניפים, נהריה, נתניה, אשדוד, יקנעם, נשר, נצר. מחזור הפעילות של הרשת בשנת 2009 הינו כ-250 מיליון שקלים.
רשת ביג זול הינה בבעלות יוסי ורודני אשקר, ורשת קשת טעמים הינה בבעלות לכט אריאל ומוסיק ולדמן.
רפי שפר, מנכ"ל חברת ברנד פור יו מציין, ששני ההסכמים עם הרשתות החדשות לשיווק מוצרי "המותג" ברשתות אלו, יביא לגידול של כ-15% בהיקף המכירות של "המותג" כבר ברבעון האחרון של שנת 2009, והצפי לגידול של כ-20% בהיקף המכירות בשנת 2010.
חברת ברנד פור יו, יצרנית "המותג" מייצרת ומשווקת כיום כ-600 מוצרים שונים בתחומי הדגים, בשר, שימורים, פסטות, ממתקים, עוגות , מוצרי ניקוי וטואלטיקה, משקאות ועוד. בימים אלה מפתחת החברה עוד עשרות מוצרים חדשים שישווקו עד סוף שנת 2009 והצפי שבשנת 2010 תשווק החברה כ-750 מוצרים שונים.
היקף המכירות של "המותג" בשנת 2009, הינו כ-160 מיליון שקלים והצפי הוא להגיע בשנת 2010 לכ-220 מיליון שקלים היקף מכירות. מר שפר מציין עוד, שמוצרי "המותג" משווקים כיום ברשתות רמי לוי שיווק השקמה, א.ב.א ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב, סופר דוש וח.כ נתיבות.