X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ברנד פור יו
▪  ▪  ▪

חברת ברנד פור יו, יצרנית המותג הפרטי של הרשת הרביעית - "המותג", מרחיבה בימים אלה את הפעילות השיווקית מעבר לסניפי הרשת הרביעית וחתמה הסכם זכיינות לשיווק "המותג" עם שתי רשתות חדשות - רשת ביג זול, המפעילה חמישה סניפים: בקריית שמונה, ראש פינה, עפולה, נצרת עילית ומגדל העמק. כאשר, כל הסניפים הינם סניפים גדולים בשטחים של בין 1,400 מ"ר ל-3,250 מ"ר לסניף ומחזור פעילותה בשנה האחרונה היה כ-200 מיליון שקלים.
ועם רשת קשת טעמים, שבבעלותה 10 סניפים בשטחים של בין 800 מ"ר ל-2,500 מ"ר לסניף, הממוקמים בחיפה - שני סניפים, בכרמיאל - שני סניפים, נהריה, נתניה, אשדוד, יקנעם, נשר, נצר. מחזור הפעילות של הרשת בשנת 2009 הינו כ-250 מיליון שקלים.
רשת ביג זול הינה בבעלות יוסי ורודני אשקר, ורשת קשת טעמים הינה בבעלות לכט אריאל ומוסיק ולדמן.
רפי שפר, מנכ"ל חברת ברנד פור יו מציין, ששני ההסכמים עם הרשתות החדשות לשיווק מוצרי "המותג" ברשתות אלו, יביא לגידול של כ-15% בהיקף המכירות של "המותג" כבר ברבעון האחרון של שנת 2009, והצפי לגידול של כ-20% בהיקף המכירות בשנת 2010.
חברת ברנד פור יו, יצרנית "המותג" מייצרת ומשווקת כיום כ-600 מוצרים שונים בתחומי הדגים, בשר, שימורים, פסטות, ממתקים, עוגות , מוצרי ניקוי וטואלטיקה, משקאות ועוד. בימים אלה מפתחת החברה עוד עשרות מוצרים חדשים שישווקו עד סוף שנת 2009 והצפי שבשנת 2010 תשווק החברה כ-750 מוצרים שונים.
היקף המכירות של "המותג" בשנת 2009, הינו כ-160 מיליון שקלים והצפי הוא להגיע בשנת 2010 לכ-220 מיליון שקלים היקף מכירות. מר שפר מציין עוד, שמוצרי "המותג" משווקים כיום ברשתות רמי לוי שיווק השקמה, א.ב.א ויקטורי, מחסני השוק, מחסני להב, סופר דוש וח.כ נתיבות.

תאריך:  19/10/2009   |   עודכן:  19/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il