X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
נטע הר-לב דוא"ל יפה אפרתי יחסי ציבור
- הודעה מטעם רשת VIM
▪  ▪  ▪

קונספט Well-Being חדש וראשוני יושק בישראל במסגרת רשת VIM - מתחם פנאי ובריאות החדשני, הגדול והמפואר בישראל. הקונספט מבוסס על ידע וניסיון שנצברו לאחר מיפוי ומחקר מעמיק בתחום תעשיית הכושר.
ברשת VIM יושקו חוגים, פעילויות וטיפולים חדשניים מסוגם: בין היתר, ניתן יהיה ליהנות מטכנולוגיה פורצת דרך בתחום הספינינג וחדרי סטודיו חדישים כדוגמת קינזיס ושיטה יפנית עתיקת יומין בתחום טיפוח היציבה, טיפולי הידרותרפיה בבריכה שנבנתה במיוחד עבור פעילות זו, ג'יראטוניק ועוד.
במרכז המתחם יוקם בית קפה בקונספט ייחודי של vim , אשר ינוהל על-ידי שף. במסעדה ניתן יהיה למצוא הכל - מנות קטנות, מנות עיקריות, נשנוש לדרך וארוחות מלאות בישיבה, מנות מיוחדות לאכילה לפני האימון ומנות שמיועדות לאכילה אחריו, ואפילו קינוחים שמשתלבים בכל דיאטה ומאפשרים ליהנות גם ממשהו מתוק.
מנהלת השיווק היא אורטל פורבט, 37, בעלת ניסיון של 14 שנה בתחום השיווק והמיתוג. עד לאחרונה שימשה אורטל כמנהלת מחלקת השיווק באגד תעבורה, ובעבר שימשה כמנהלת מותג של רשת הולמס פלייס.
פורבט היא בעלת תואר B.A במדעי החברה והרוח ובוגרת החוג לתקשורת של המכללה למינהל. במסגרת תפקידה היא תהיה אחראית על התוויית אסטרטגיית השיווק והפעילויות השיווקיות, בהתאם לחזון ולתוכניות השיווקיות של מותג VIM בישראל, ועל ייזום ופיתוח פעילויות מול הלקוחות.
מיקום הסניפים נבחר בקפידה לאחר ביצוע בדיקות וסקרים מקדימים, בהם סקרים כמותיים ואיכותיים, סקרים סוציו-אקונומיים ודמוגרפים, בחינת מועדוני כושר וקאנטרי פעילים באיזור, תוכניות מתאר של כבישים ותוכניות לבניית שכונות חדשות בטווח הקצר והארוך - כל זאת בכדי להבטיח מיקום מושלם.
על-מנת לפתח מודל שכזה נאספו בקפדנות נתונים אודות התפתחותה של תעשיית הכושר בעשור האחרון וכיוונה בשנים הבאות. הנתונים נאספו במדינות כמו ארה"ב, גרמניה, צרפת, אנגליה, ספרד ואחרות. החברה ניתחה את הנתונים ואת הפעילויות ולאחר מכן ביקרו נציגיה בכל המועדונים "הנחשבים" בניו-יורק בכדי להתרשם בעצמם מהעיצוב, השירות, שיטות המכירה, הצוותים המקצועיים, אופן הלבוש, הניקיון והתחזוקה, בתי הקפה והתפריט המוגש בהם, הפעילויות המוצעות בהם ולגלות את ההבדלים ביניהם.
עם תום התהליכים הללו, היה ברור לחלוטין כיצד ניתן לייצר בידול ממשי וכך נוצרה הפלטפורמה המושלמת לגיבוש ובניית קונספט שונה לגמרי מכל המועדונים שקיימים בארץ, בכל הפרמטרים.
אורטל פורבט, מנהלת שיווק: "הקונספט של רשת VIM הינו קונספט חדשני מסוגו בישראל, המביא עימו בשורה חדשה בקטגוריית מועדוני הבריאות והכושר. VIM פורצת לשוק בדיוק בשלב בו אין בידול משמעותי בין המותגים. VIM מפתחת למעשה את הקטגוריה המתחזקת של מועדוני הכושר לסגנון חיים, ואיתה את תרבות הפנאי של סגנון חיים בריא".
"עד היום יכולנו לראות מועדונים בארץ תחת קטגוריית ה-Health Club, אולם רשת vim משיקה את הקטגוריה החדשנית של Well- Being Club - מתחמים המדגישים לא רק את בריאות הגוף, אלא גם את ההרגשה הטובה, המשלבת פינוק ובילוי. אלמנט הפינוק והבילוי במועדון VIM בא לידי ביטוי במראה היוקרתי המוקפד והעיצוב הטרנדי של המועדון, ובהתאמתו לצרכי הלקוחות והמבקרים במתחם. מעבר לכך, מציע VIM חדשנות שבאה לידי ביטוי בחוגים חדשניים וטרנדיים שאין כמותם בישראל. הרשת צפויה לעשות מהפך בתחום מועדוני הבריאות בארץ". אומרת אורטל פורבט.

תאריך:  25/10/2009   |   עודכן:  27/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il