מנכ"ל חברת מילניום מרקטינג דני זיגרייך, מונה השבוע ליו"ר ארגון המותג הבינלאומי לכלי הבית והמטבח ארקוסטיל. מותג הכלים הנחשב מפותח על-ידי צוותים ברחבי העולם ומיוצר במדינות המזרח הרחוק. במסגרת תפקידו יוביל זיגרייך מהלכים שיווקים כלל עולמיים ומקומיים, לקידום מותג המטריה ארקוסטיל ולפיתוח מותגי משנה חדשים.
מוצרי ארקוסטיל נמכרים באוסטרליה, קנדה, ארה"ב, דרום אפריקה ניו-זילנד, וישראל. זיגרייך, מנכ"ל ובעלים של יבואנית כלי הבית מילניום מרקטינג, הצטרף אל צוות ההנהלה הבינלאומי של המותג בשנת 2000 כיבואן כלי בית ומטבח מקומי. לזיגרייך ניסיון ארוך שנים בעסק המשפחתי לייבוא כלים. בארץ משווק המותג לחנויות כלי הבית המתמחות ולשוק המטבח המוסדי והמקצועי.
דני זיגרייך: "תחום כלי המטבח בישראל התפתח מאוד בשנים האחרונות. עולם הבישול אינו נחלת השפים בלבד והפך לתחום פופולרי בקרב הקהל הרחב. אני שמח שניתנת לנו ההזדמנות להוביל תהליכי פיתוח יצירתיים ברמה הבינלאומית".
מדי שנה משיק המותג כ-30 מוצרים חדשים שמעוצבים בהתאמה לקהלי היעד השונים בעולם. שוק כלי הבית בישראל (ריטייל, סיטונאות, מסעדות ושוק מוסדי) מגלגל כ-2.5 מיליארד שקלים בשנה.
אודות מילניום מרקטינג:
חברה לעיצוב, פיתוח, ייצור ויבוא של כלי בית וטקסטיל לבית. יבואנית בלעדית של מותגים רבים דוגמת: ARCOSTEEL, BORMIOLI, CERVE, RCR STAUB, GURAL. בין המוצרים ניתן למצוא כלי מטבח מקצועיים, כלים למתנות, טקסטיל לאירוח ולמטבח, מערכות סכו"ם, מערכות אוכל, מערכות סירים ועוד. אתר הבית
www.mil-m.com.