הונדה יוצאת בקמפיין אינטרנט המציע מבצע חד פעמי לרוכשי הונדה ג'אז החדשה, במסגרתו תינתן הנחה של 10,000 שקלים לרוכשי הונדה ג'אז החדשה.
הקמפיין באמצעות מקאן אריקסון, יעלה באינטרנט, למשך 10 ימים והיקפו מוערך בכ-180,000 שקל.
הונדה ג'אז החדשה מתבססת על התכונות העיקריות של קודמתה, שזכתה לפופולריות עצומה. היא מציעה מרחב פנימי גדול יותר, שימושיות טובה יותר ומנועים חזקים וחסכוניים במיוחד במרכב בעל עיצוב מהודר ועכשיווי. הג'אז החדשה מצויידת כמו קודמתה במושבי ה-Magic Seats, שמעניקים לה את הגמישות הפנימית וניצול נפח טעינה מהטובים בעולם. הג'אז משווקת בארץ בשני מנועים: 1.2 ליטר ידני עם 90 כ"ס ו-1.4 עם 100 כ"ס ידני ואוטומטי.
קרדיטים: משנה למנכ"ל - שי גורן; סמנכ"ל קריאייטיב - טל רביב; מנהל לקוחות - אלי דולב; מנהלת קריאייטיב - סיגל עבודי; פלנר - עמית פס; ארט - גיא לאופר; קופירייטר - עידו מימון; תקציבאי - יוני פרידמן; עיצוב סטודיו - יתיר קרן; מימוש סטודיו - ליאון דדה; מנהל סטודיו - ברק כהן; יח"צ: סנדיק קומיוניקיישן.