רשת האופנה קרוקר, מתרחבת בהיקף חסר תקדים ופותחת שמונה סניפים מעבר לים, בערים מרכזיות, בנוסף לסניפים הקיימים, במילנו, מלטה ופנמה. לפי התכנון עד שנת 2014 יפתחו שני סניפים בפריז, סניף בלונדון, שלושה סניפים בברצלונה ושני סניפים בניו-יורק.
לדברי דקלה לוי, מנהלת השיווק של המותג בארץ ובעולם: "במלאת 25 לקיום המותג קרוקר, הוחלט על צעד חסר תקדים להשתלב בקרב המותגים המובילים בעולם. הסניפים החדשים ימוקמו באזורי האופנה המרכזיים ביותר, בערים המכתיבות את האופנה העולמית".
ההחלטה להתרחב גם בחו"ל מגיעה לאחר שורה של צעדים בהם יצאה הרשת בקמפיין חורף רחב היקף, בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, תחת הקונספט It's Only You לפיו אנו מתלבשים כמו שאנחנו מרגישים ומרגישים כמו שאנו מתלבשים. הקמפיין יוצא כחלק ממיתוג חדש שעובר המותג בשנה האחרונה וכולל את החלפת הלוגו של הכיתוב המסורתי, בלוגו חדיש וצעיר, החלפת משרד פרסום והתקשרות עם משרד יחסי הציבור א.מ.ן ויינר. כמו-כן, המיתוג החדש מתבטא בין היתר בבחירה מדויקת של פרזנטורים חדשים ובינלאומיים.