X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין
▪  ▪  ▪
[צילום: רבקה שרצקי]

ביום רביעי 11 בנובמבר 2009, תיפתח בגלריה שבמכללה ע"ש דוד ילין בירושלים התערוכה שרידים ושמיים כחולים - תערוכה של קבוצת אמנים מהסטודיו לאמנויות ותיאטרון "כנפיים". אוצרת התערוכה מימי סמילן.
בחלל הגלריה יוצגו מגוון עבודות המעלות שאלות ופרשנות אישית למושג חורבות. עבודות וידאו, מיצבים פיסוליים, מיצג, רישומים טקסטים וצילומים של המשתתפים בסדנה יוצגו לצד יצירות של מנחי הקבוצה, אמנים פעילים בשדה האמנות.
שרידים וחורבות הוא נושא העולה ומעסיק את היוצרים במובן המטפורי, הפיזי והנפשי ומופיע כמוטיב השזור כחוט השני בעבודות המגלמות מעין סיפור בהמשכים הנרקם בין קירות הגלריה. בעבודתו מביא לידי ביטוי כל משתתף פן אחר של בנייה והרס, שברון זיכרון ותקומה אישית.
ד"ר אנה רוסו ראש המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין: "ייחודה וחשיבותה של הגלריה בהיותה ממוקמת בתחומי מכללה לחינוך המכשירה סטודנטים להוראה. חשיפת הסטודנטים ליצירות אמנות מעשירה את עולמם, מרחיבה את אופקיהם והופכת אותם לצרכני תרבות וכמורים לעתיד גם לסוכני תרבות, שינחילו את אהבתם לאמנות ואת הידע שרכשו לתלמידיהם. באמצעות הגלריה נחשפים המבקרים לעולמם הפנימי של היוצרים, למציאות כפי שהיא משתקפת בעיני האמנים, לתהליכים חברתיים, ולומדים על ההתפתחות שחלה באמנות הישראלית. הגלריה היא מקום חי ותוסס. מתקיימת בה פעילות חברתית ופעילות לימודית-חינוכית ענפה: סדנאות, הרצאות, מפגשים עם אמנים וכיו"ב. בכל אלה לוקחים חלק הסטודנטים כמו-גם מבקרים מן החוץ, תושבי שכונת בית-הכרם, השכונה בה ממוקמת המכללה ובעלי עניין שונים בכללם אוצרים ומבקרי אמנות. הגלריה פתוחה לקהל הרחב, זאת כחלק מהפעילות, שהמכללה מקיימת לטובת הקהילה".
תערוכה זו של קבוצת "כנפיים” מוצגת בהנחייה ובהשתתפות אמנים פלסטיים העובדים בסטודיו לאמנות ולתיאטרון לאנשים המתמודדים עם משברים נפשיים.
בין המשתתפים בתערוכה: אורי אורן, יניב אלון, שלמה בדיחי, פנלופה בוקי, זיו בן דב, אילנה בר, טליה ישראלי, חנן חיים, מיקי חפץ, עדנה מיכאל, מיכאל לרמן, לאריסה ציון, רבקה שירצקי, ודלית שרון.
התערוכה תוצג עד ה-22 בינואר. פתוחה לקהל הרחב בימים ב'-ה' בשעות 14:00-10:00. המכללה האקדמית לחינוך ע"ש דוד ילין, רחוב המעגל 7 בית הכרם ירושלים.

תאריך:  01/11/2009   |   עודכן:  01/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il