X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת Cassidi Boutique
▪  ▪  ▪

רשת הבוטיקים Cassidi Boutique, משיקה מועדון לקוחות ראשון מסוגו בארץ בהשקעה כוללת של כ-700,000 שקלים.
Cassidi Boutique פועלת בקונספט של חנויות בוטיק ומציעה קולקציה שמעוצבת על-פי טרנדים בינלאומיים. הרשת מתאפיינת בייחודיות, איכותיות, יחס אישי ושירות מיוחד. כל אלו ועוד מעניקים ללקוחה חווית קנייה אישית ומהנה, לאורך שנים.
מועדון הלקוחות החדש של הרשת My Boutique הושק במהלך חודש ספטמבר כפיילוט, וזכה להצלחה רבה בקרב קהל הלקוחות של הרשת, המונה 40,000 חברות מועדון. אחוז העלייה במכירות מאז יצאה הרשת עם מועדון הלקוחות החדש עומד על 10%.
בראש ובראשונה מציע המועדון הטבה ייחודית שאינה קיימת באף מועדון לקוחות אחר בארץ: הנחה בגובה 20% שתקפה בכל 30 ימי חודש ההולדת. הרשת לא מגבילה את הלקוחה למימוש ההטבה רק ביום ההולדת עצמו והפינוק האמיתי הוא שאפשר לנצל את ההטבה כמה פעמים שרוצים בחודש יום ההולדת, גם אם חל בסוף עונה.
בנוסף, המועדון החדש מעניק לכל חברת מועדון My Boutique ומצטרפות חדשות, שובר מתנה בלתי מותנה בקנייה, על סך 50 שקלים, זאת כאשר עלות ההצטרפות היא 40 שקלים לשנה.
במסגרת החברות במועדון ייהנו לקוחות המועדון My Boutique ממגוון הטבות בהן: צבירת נקודות (Details) בגובה 10% מערך סל הקנייה ללקוחות במסלול הרגיל, לקוחות במסלול VIP ייהנו מצבירת נקודות בגובה 15% מערך סל הקנייה. הלקוחה תוכל לממש פריטים במתנה לפי בחירתה תמורת נקודות (Details) שנצברו לזכותה.
ללקוחות ותיקות נשלח "ארנק ההטבות" של My Boutique ובתוכו שישה כרטיסים הכוללים את בנק ההטבות הייחודיות למועדון. לקוחות אלו נהנות מחידוש חברותן במועדון לשנה ללא תשלום. במעמד ההרשמה יוענק ללקוחה כרטיס מועדון "חכם" הכולל בנוסף להטבות הייחודיות גם כרטיס אישי עם ברקוד המיועד למחזיק המפתחות.
משה בן שטרית, בעלים ומנכ"ל רשת קסידי בוטיק: "אנו שמחים להשיק מועדון לקוחות חדש אשר מטרתו להציב את הלקוחה במרכז. מועדון הלקוחות My Boutique הוקם מתוך שימת דגש אישי והבנה לצרכי הלקוחות הנאמנות של הרשת, במטרה להעניק להן יותר הטבות ומבצעים בלעדיים, במהלך כל השנה. המועדון נועד להעניק ללקוחתינו חוויה ריגשית אמיתית לאורך תהליך הרכישה, תוך מתן מענה אופנתי ואיכותי, כאשר היחס והשירות האישי הם שמעצימים את חווית הקנייה. לקוחות קסידי בוטיק מאופיינות בקנייה חוזרת ובנאמנותן למותג. בהשקת מועדון ייחודי זה במיוחד עבורן, ובהטבות הבלעדיות הניתנות להן - אנו מביעים את תודתנו על נאמנותן, ומאמינים שנשים נוספות תדענה לזהות את יתרונותיו ויצטרפו אליו תוך שילוב חווית קנייה שונה ומהנה".
My Boutique הינו מועדון הלקוחות היחידי בארץ שבו יש כפל מבצעים, חברות המועדון נהנות מהטבת יום הולדת במשך חודש ימים גם בסוף עונה, והן יכולות לממש את נקודות גם במבצעי סוף עונה. חברות המועדון אף צוברות נקודות גם על ניצול הנקודות - יתרון שאינו קיים במועדוני לקוחות אחרים.
רשת קסידי בוטיק הינה בעלת קהל לקוחות נאמן המונה כ-40,000 לקוחות. ברשת צופים הצטרפות של אלפי לקוחות חדשות בחודשים הקרובים.
הרשת, הנמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, הוקמה בשנת 1979 וכוללת 33 סניפים, כולל שלושה outlets, הממוקמים בקניונים ובמרכזי קניות מובילים ועוד שלושה סניפים בבולגריה.

תאריך:  03/11/2009   |   עודכן:  03/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלי לבנשטיין
- הודעה מטעם רשת מלונות ישרוטל
ילון מדר
- הודעה מטעם האיגוד הישראלי לטכנולוגיות הגריד
מיכל וולפסון
- הודעה מטעם חברת רנואר
בתי נחמיאס
- הודעה מטעם רשת ללין
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת מכשירי תנועה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il