בעקבות הבאז האדיר שנוצר עם שידור העונה הראשונה של 'מחוברות', הציפיות לקראת העונה הבאה כבר מרקיעות שחקים.
במסגרת חגיגות העשור של הפסטיבל השנה, תינתן למבקרות הפסטיבל הזדמנות להפוך לכוכבות טלוויזיה בעצמן. חברת קודה, המפיקה את מחוברות, תערוך במהלך פסטיבל ראש פינה השנה (10-12.12) אודישנים לעונה השנייה של 'מחוברות'. נשות תקשורת, בלוגריות, עיתונאיות ומבקרות אחרות יוכלו לנסות את מזלן, ואולי להפוך לדנה ספקטור הבאה. האודישנים יהיו פתוחים גם לבנות ראש פינה והסביבה.
סדרת הדוקו דרמה 'מחוברות' היא מהסדרות המצליחות והמפתיעות של 2009, שהביאה למסך שפה טלוויזיונית חדשה, וזכתה לאהבת הקהל והמבקרים כאחד.
האודישנים ייערכו באמצעות טכנולוגיה ישראלית של חברת הסטארט אפ 'Reelstage', שפיתחה פלטפורמה אינטרנטית, המאפשרת לעצב, להפיק ולביים סרטוני וידאו המוקלטים על-ידי משתמשים באמצעות מצלמת המחשב (Webcam). במהלך הפסטיבל כל אחת מהנרשמות תוכל להקליט את עצמה למספר דקות, והאודישן ייבחן על-ידי מנהלי ההפקה.
רם לנדס, הבעלים של חברת קודה מפיקת 'מחוברות', אמר הבוקר: "אנחנו מחפשים בנות ונשים מיוחדות בעלות אישיות חזקה וסיפור אישי יוצא דופן".
פסטיבל ראש פינה חוגג עשור להיווסדו ויתקיים השנה בין התאריכים 10-12.12.09. הפסטיבל השנתי למדיה שעורכת חברת תיא תקשורת הפך עם השנים לאירוע מכונן בתעשיית הטלוויזיה בישראל. הפסטיבל מרכז את השמות הבכירים בתעשיה ונוגע בסוגיות המרכזיות שעל סדר היום התקשורתי.
מכירת הכרטיסים לפסטיבל כבר החלה, וניתן לבצע אותה באתר הפסטיבל:
www.roshpinafestival.com.