X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אינוקון
▪  ▪  ▪

מיכאל (מיקי) ערמון, 57, מונה למנכ"ל חברת אינוקון. החברה עוסקת בפיתוח וייצור מגוון סוגי מל"טים ומערכות שליטה ובקרה למל"טים.
"ערמון מביא עימו ניסיון עשיר בניהול, בשיווק בינלאומי ובפיתוח עסקי כמו גם במינוף כלכלי ועסקי של חברות", אומר נשיא אינוקון ומייסדה, צבי נווה. "הצטרפותו לחברה מבטאת את צמיחתה ואת היערכותה להגדלת נתח השוק שלה בעולם ולהתאמתה לגידול האדיר המסתמן בשוק המל"טים הבינלאומי". לדברי נווה, אינוקון, פורצת דרך טכנולוגית בבעלותם הפרטית של מייסדיה, נהנית מאז היווסדה ב-2001 מעצמאות כלכלית בזכות הישגיה הטכנולוגיים, ובכוונתה לבסס גם את פריצתה העסקית הבאה על ייחודה הטכנולוגי, תוך הגדלת נתח השוק שלה בזירה הבינלאומית.
למיכאל ערמון ניסיון ניהולי של למעלה מ-25 שנה בחברות טכונלוגיות וביטחוניות. בתפקידו האחרון קודם למינוי זה שימש ערמון סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת בנטל, המפתחת ומייצרת מערכות הינע מתקדמות, ולפניה שימש מנכ"ל חברת OPTILEARN. הוא בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסת אלקטרוניקה ובהנדסת מכונות מאוניברסיטת CUNY - City University of New York, בארה"ב.
אודות אינוקון:
חברת אינוקון פעילה, מאז הקמתה בשנת 2001, בתחום הפיתוח והייצור של כלי טייס בלתי מאוישים ושל מערכות שליטה ובקרה למל"טים. פריצת הדרך הטכנולוגית של אינוקון מתבטאת ביכולות המיוחדות שמקנה טכנולוגיית הליבה הייחודית פרי פיתוחה, המשולבת בכל המל"טים שהיא מציעה, הנעים החל ממל"ט זעיר, במשקל של 6 ק"ג בלבד, ועד למטוס במשקל טון.
ייחודה של הטכנולוגיה מתבטא במחשב טיסה ובמחשב קרקעי המאפשרים שליטה מלאה וניהול מן הקרקע של כל שלבי הטיסה כולל המראה ונחיתה והמעניקים למל"טים השונים יכולות שאינן קיימות בדרך-כלל במל"טים מסוגם.
הישגים טכנולוגיים אלה מאפשרים ללקוחות אינוקון שימוש חסכוני, יצירתי ועשיר בפלטפורמות שברשותם, כמו למשל, יכולת להפעיל מל"ט קטן וחסכוני למשימות המיועדות למל"טים גדולים וכבדים, שימוש במל"ט במשקל נמוך במיוחד למשימות הדורשות גובה טיסה וזמן שהיה באוויר המאפיינים מל"טים גדולים וכבדים ממנו בהרבה, המראה ונחיתה של מל"טים כבדים בתנאי שטח קשים וללא צורך במסלול, ויחס משופר בין משקל נמוך של מל"ט לבין משקל המט"עדים שהוא נושא.
על לקוחות החברה נמנות, בין היתר, המובילות הביטחוניות אלביט מערכות, ו-BAE Systems. מל"טים מפיתוחה וייצורה של אינוקון נמצאים בשימוש בארה"ב, בישראל ובמדינות באסיה ובאפריקה.
אינוקון, חברה פרטית בבעלות מייסדיה, בוחנת בימים אלה הצעות להשקעה ולשיתופי פעולה אסטרטגיים, על-מנת למנף את הישגיה הנוכחיים ולהתאימם לפוטנציאל האדיר של שוק המל"טים הבינלאומי.

תאריך:  18/11/2009   |   עודכן:  18/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il