רשת האופנה twentyfourseven, יוצאת בימים אלו בשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת הקטנועים Mio, במסגרתו תעניק הרשת לגולשות סיכוי יחיד במינו לזכות בקטנוע FASIHON MIO אשר עוצב עבור לקוחות החנות ובהשראת קולקציית החורף שלה.
במסגרת הקמפיין אשר נוצר על-ידי חברת התוכן THE BOX, יצטרכו הגולשות להצטלם לבושות בפריטים של TWENTYFOURSEVEN ולשלוח את התמונה למספר מקוצר. התמונה תופיע באתר החברה ובדף ה-FANS בפייסבוק, משם ישתפו הבנות את חבריהן בתמונה ויזמינו אותם להצביע עבורן באמצעות כפתור ה-like. הגולשת שתצבור את מירב ההצבעות תזכה בקטנוע TFS FASHION MIO.
לדברי אריה שיבר, מנהל השיווק של twentyfourseven: "כרשת שתמיד מנסה לעמוד בקצב המהיר של לקוחותיה זיהינו בעזרת חברת התוכן שלנו, שחיבור עם המותג האופנתי Mio הוא הדרך הטובה ביותר להביא את ה'לוק' המרענן של לקוחותינו ממקום למקום. על-ידי השימוש בפייסבוק אנחנו נפגשים איתן בתדירות יומיומית היכן שהן נמצאות".
הקמפיין יחל מתאריך ה-19.11 וימשך כחודש ימים בחנויות הרשת וברשת האינטרנט.
המותג Twentyfourseven הוקם בשנת 2007 על-ידי חברת רנואר. מדובר במותג אופנה חדש הפונה לדור ה-Y: קבוצת גיל המתאפיינת בקצב חיים מהיר ואינטנסיבי מסביב לשעון, שגדלה בסביבת האינטרנט, מתעדכנת ומעורבת on line בכל המתרחש. כיום יש בארץ כ-21 סניפים של המותג.