X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בינת מערכות תוכנה
▪  ▪  ▪

מפעל הפיס בחר בתוכנת ניהול התהליכים והמידע הארגונית של חברת NINTEX (נינטקס) המשווקת בלעדית בישראל על-ידי חברת בינת מערכות תוכנה, מקבוצת רד-בינת. ייחודה של תוכנת Nintex WorkFlow לעומת תוכנות אחרות, הוא ביכולת השליטה המוחלטת של הלקוח, אשר גם אינה מצריכה תמיכה של אנשי פיתוח. עלות הטמעתה של התוכנה, כולל הרישיון והשירותים, מוערכת בכ-50 אלף שקלים.
מפעל הפיס מצטרף למעגל רחב של לקוחות נוספים שכבר רכשו והטמיעו את תוכנת נינטקס בהצלחה רבה, בהם: modu ,Harmonic, פלאפון, יעל תוכנה, צים, BCRE, צה"ל ועוד.
מערכת Nintex WorkFlow הנה יישום לניהול תוכן ומידע, המאפשרת יכולת יצירה ובנייה מהירה וגמישה של תהליכי עבודה מורכבים, טפסים ארגוניים מסוגים שונים, סיכומי דיונים, ומרכיבי תוכן נוספים. כל אלה נקלטים ונרשמים במערכת, מופצים, מנוהלים ומבוקרים באמצעות המערכת המונעת "צווארי בקבוק" בעבודה השוטפת. משתמשי המערכת נהנים משולחן עבודה המשתלב בסביבת פעילותם השוטפת (Outlook, Web, Office, הפורטל הארגוניSharePoint), ומשלב לתוכו, בשקיפות מרבית, גישה 'אל ומאת' מערכת ניהול התהליכים והמידע.
יוסי ויצמן, מפעל הפיס: "לאחר בחינה מעמיקה של צרכינו והיצע המוצרים בשטח, בחרנו להצטייד בתוכנת נינטקס. הטמעת המערכת על-ידי אנשי בינת תוכנה, תהווה עבורנו 'קפיצת דרך' משמעותית בשיפור יכולות ניהול המידע בארגון.
אייל זסלבסקי, CEO, בינת מערכות תוכנה: "תהליכים עסקיים הינם "הלב הפועם" של כל ארגון, ומשפיעים על ביצועי הארגון ורווחיותו. מערכת Nintex WorkFlow, כפי שהוטמעה במפעל הפיס, תאפשר ללקוח הקצה ליצור תהליכי עבודה באופן עצמאי ללא תלות בתמיכה טכנית ותוך שמירה על רמת עלויות נמוכה".
אודות בינת מערכות תוכנה
חברת בינת מערכות תוכנה בע"מ, מקבוצת רד-בינת, היא בית תוכנה המתמחה בייעוץ, תכנון, פיתוח, עיצוב ואינטגרציה של מערכות ארגוניות. כחלק מקבוצת רד בינת, מסוגלת בינת תוכנה לספק ללקוחותיה פתרונות מלאים בנושאי מחשוב ותקשורת מחשבים.
בין תחומי ההתמחות של החברה: ניהול ידע, כולל פיתוח והטמעת SharePoint 2007, פיתוח אתרי אינטרנט ומערכות ניהול תוכן, אינטראנט, BI, פתרונות לתחום הביטוח והפנסיה, פרויקטי פיתוח לפי דרישה ועוד. יתרונה מתבטא ביכולת הניתוח המבוססת על לימוד מעמיק של הסביבה העסקית והארגונית של לקוחותיה.
בינת מערכות תוכנה מציעה סל מוצרים משלימים לסביבת SharePoint כגון Nintex Workflow, Nintex Reporting, Metalogix SharePoint Migration, Metalogix SharePoint Backup and Restore, Metalogix SharePoint Archiving.
בינת מערכות תוכנה מובילה בישראל בתחום טכנולוגיות SharePoint והינה שותפה זהב של מיקרוסופט, מפתחת פתרונות SharePoint. כמו-כן, בינת היא המוסמכת הראשונה בישראל בשירותיSharePoint Deployment Planning Services. בחברה מועסקים כ-75 עובדים. www.bYnetsoft.co.il.

תאריך:  18/11/2009   |   עודכן:  18/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il