X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם בזק
▪  ▪  ▪

בזק ממשיכה לשדרג את אתר www.b144.co.il/biz_pharm.aspx, ולקראת החורף מציעה שירות חדש, המאפשר לגולשי האתר לחפש את בית המרקחת התורן הקרוב למקום מגוריהם. כיום השירות ניתן לגבי 282 בתי מרקחת (כולל רשתות) בשבעים ושש ערים ברחבי הארץ, כאשר בזק ממשיכה לעדכן ולעבות את רשימת בתי המרקחת באופן שוטף.
מנתוני אתר b144 והמוקד הקולי עולה כי, כמות החיפושים אחר ערך "בית מרקחת" או "קופת חולים" ומוצרי הבריאות השונים בחודשים ספטמבר ואוקטובר עלתה בכ-70%, לעומת חודשי הקיץ.
החיפוש באתר פשוט ואינטואיטיבי. על המחפש בית מרקחת באזור מגוריו להיכנס לאתר b144, ולכתוב תחת הקטגוריה את תחום החיפוש, במקרה הזה "בית מרקחת" ואת עיר מגוריו. לאחר מכן תופיע אופציה של "בתי מרקחת תורניים וכוננים" בעיר שציין. בנוסף, קיימת בפני המחפש אפשרות לחפש בתי מרקחת תורנים או כוננים לפי תאריך מסויים. כמו-כן, האתר מציג גם מפת הגעה ליעד המבוקש. המוקד הקולי של 144 יתמוך גם הוא בשירות, כאשר מדי יום יקבלו צוות המוקדנים רשימת בתי מרקחת מעודכנת. בנוסף, השירות זמין גם באמצעות חיפוש ב-SMS.
שירות זה מצטרף לקטגורית "שירותי חירום", המאפשרת חיפוש של בתי עסק המעניקים שירותים 24 שעות במגוון תחומים חיוניים כמו למשל, מנעולן, חשמלאי, גרירה וחילוץ, רפאות חירום, מוניות, מסעדות וכדומה. גם בקטגוריה זו החיפוש פשוט, כאשר תחת תחום החיפוש יש לכתוב "24 שעות", ומיד תיפתח רשימה של בתי עסק הנותנים מענה מסביב לשעון.
אתר b144 הושק לפני כשנה ומספק למשתמשים נתונים על מספרי הטלפון של 5.9 מיליון מנויים של כל מפעילי התקשורת בישראל, קווי וסלולרי, יחד עם נתונים של כ-300 אלף בתי עסק. מאז השיקה בזק את האתר, הוסיפה החברה שירותים רבים כמו חיפוש באמצעות SMS, חיפוש מפות וצילומי בתים, וכן תרגמה את האתר לשפות אנגלית, רוסית וערבית. בסקר TIM, שפורסם לאחרונה, הגיע אתר b144 לשיא עם חשיפה של כ-23% ונכנס לראשונה לרשימת עשרת האתרים הנפוצים.
רן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק אמר בעקבות השדרוג הנוסף של אתר b144, "מנתוני האתר ומסקרים שערכה בזק, נראה כי בחודשים האחרונים יש קפיצה גבוהה בכמות החיפושים אחר בתי מרקחת ורפואת חירום, דבר הנובע ככל הנראה מהחשש הגובר בציבור משפעת החזירים". עוד הוסיף גוראון כי, "בזק ממשיכה באופן עקבי להשקיע בטכנולוגיות המתקדמות ביותר באתר b144 וזאת במטרה להרחיב את הפער השירותי והטכנולוגי מול המתחרים. בעתיד הקרוב אנחנו מתכוונים להשיק אפשרויות חיפוש נוספות שיחזקו את היתרון שלנו אל מול המתחרים".

תאריך:  22/11/2009   |   עודכן:  22/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il