X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
▪  ▪  ▪

כתמיכה בקמפיין לסדרת מרקי נמס בכוס, עולה מותג קנור בשילוט דיגיטלי ייחודי. השילוט כולל שלט חוצות אלקטרוני של פרסום רפיד, אשר יוקדש כולו - 24 שעות ביממה במשך כחודש, לקמפיין של נמס בכוס. על המסך תוקרן הכנת מרק נמס בכוס ותזכורת למסר של הקמפיין - לקחת נמס בכוס למשרד. על השלט מצורף אלמנט - שקית ענקית של מרק נמס בכוס המהווה חלק מהמתרחש של המסך.
השלט יוצב בשני צמתים מרכזיים - צומת הקריה (רח' קפלן בתל אביב) ומתחם הבורסה ברמת גן וישנה את חזיתו בהתאם לכיוון עומסי התנועה במהלך היום.
בנוסף, נתמך הקמפיין בפעילות בפייסבוק בה נערכת תחרות יומית בין החברים ברשת אשר מוזמנים לשלוח אל חבריהם כוסות מרק נמס בכוס. המשתתף אשר מקבל את מספר האישורים הרב ביותר בכל יום זוכה במחשב נייד. הפעילות נתמכת בקמפיין רחב היקף באתרים המובילים.
ליאור דודאי, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור ישראל: "קמפיין נמס בכוס פונה לציבור הצרכנים ומזכיר לו לקחת מרק נמס בכוס למשרד כפתרון לשעות הרעב הקטן במשרד. להגברת המודעות כולל המהלך מגוון פעילויות במטרה להגיע אל הצרכן בכל נקודות המפגש הרלוונטיות - טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ועוד. בנוסף, החלטנו לראשונה, להשתמש גם בפייסבוק כפלטפורמה המאפשרת לנו מפגש עם מגוון רחב של קהלי היעד שלנו - חיילים, סטודנטים, צעירים ומבוגרים המתעדכנים במהלך שעות היום ובכלל זה גם בשעות העבודה במשרד. ההיענות לפעילות עד כה גבוהה מאוד - בשלושת הימים הראשונים השתתפו במשחק כ-15 אלף גולשים!".
סדרת מרקי נמס בכוס, פונה אל "רגעי הרעב" - לפני ארוחת הצהרים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. סדרת המרקים מציעה אלטרנטיבה משביעה וקלה להכנה, המהווה פתרון מושלם לצורך בנשנוש או בשתייה חמה. מרקי הסדרה קלים להכנה ומיועדים לשימוש עם מים חמים בספל. זמן הכנתם קצר 2-3 דקות.

תאריך:  25/11/2009   |   עודכן:  25/11/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il