כתמיכה בקמפיין לסדרת מרקי נמס בכוס, עולה מותג קנור בשילוט דיגיטלי ייחודי. השילוט כולל שלט חוצות אלקטרוני של פרסום רפיד, אשר יוקדש כולו - 24 שעות ביממה במשך כחודש, לקמפיין של נמס בכוס. על המסך תוקרן הכנת מרק נמס בכוס ותזכורת למסר של הקמפיין - לקחת נמס בכוס למשרד. על השלט מצורף אלמנט - שקית ענקית של מרק נמס בכוס המהווה חלק מהמתרחש של המסך.
השלט יוצב בשני צמתים מרכזיים - צומת הקריה (רח' קפלן בתל אביב) ומתחם הבורסה ברמת גן וישנה את חזיתו בהתאם לכיוון עומסי התנועה במהלך היום.
בנוסף, נתמך הקמפיין בפעילות בפייסבוק בה נערכת תחרות יומית בין החברים ברשת אשר מוזמנים לשלוח אל חבריהם כוסות מרק נמס בכוס. המשתתף אשר מקבל את מספר האישורים הרב ביותר בכל יום זוכה במחשב נייד. הפעילות נתמכת בקמפיין רחב היקף באתרים המובילים.
ליאור דודאי, מנהלת תחום המרקים של קנור ביוניליוור ישראל: "קמפיין נמס בכוס פונה לציבור הצרכנים ומזכיר לו לקחת מרק נמס בכוס למשרד כפתרון לשעות הרעב הקטן במשרד. להגברת המודעות כולל המהלך מגוון פעילויות במטרה להגיע אל הצרכן בכל נקודות המפגש הרלוונטיות - טלוויזיה, רדיו, שילוט חוצות ועוד. בנוסף, החלטנו לראשונה, להשתמש גם בפייסבוק כפלטפורמה המאפשרת לנו מפגש עם מגוון רחב של קהלי היעד שלנו - חיילים, סטודנטים, צעירים ומבוגרים המתעדכנים במהלך שעות היום ובכלל זה גם בשעות העבודה במשרד. ההיענות לפעילות עד כה גבוהה מאוד - בשלושת הימים הראשונים השתתפו במשחק כ-15 אלף גולשים!".
סדרת מרקי נמס בכוס, פונה אל "רגעי הרעב" - לפני ארוחת הצהרים או לפנות ערב, בפרט במקום העבודה. סדרת המרקים מציעה אלטרנטיבה משביעה וקלה להכנה, המהווה פתרון מושלם לצורך בנשנוש או בשתייה חמה. מרקי הסדרה קלים להכנה ומיועדים לשימוש עם מים חמים בספל. זמן הכנתם קצר 2-3 דקות.